וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה תובע את הפועל תל אביב: "הושלך מהמועדון באופן משפיל"

6.6.2019 / 15:45

מאמן הפועל תל אביב לשעבר הגיש תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל: "הגשת התביעה לא הייתה צעד קל, אבל לא נותרה לו ברירה אחרת". רפואה דורש לקבל את שכרו המלא עד תום העונה

ההתאחדות לכדורגל

בווידאו: אימון שחקני נבחרת ישראל

מאמן הפועל תל אביב לשעבר, קובי רפואה, הגיש היום (חמישי) באמצעות עורך הדין רועי רוזן תביעה של מעל מיליון שקל למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל כנגד הפועל תל אביב. בכתב התביעה נכתב: "למרבה הצער, קובי - אשר נתון תחת חוזה מחייב עם המועדון גם לעונת המשחקים הקרובה - הושלך מהמועדון. המהלך נעשה באופן חד צדדי, משפיל, פוגעני ובניגוד להוראות ההסכם והדין".

עוד נכתב בתביעה: "אחרי שעשה את שעשה הוסיף המועדון חטא על פשע, הכפיש את קובי וכעת גם מסרב לקיים את התחייבויותיו הכלכליות כלפיו. קובי אוהב את המועדון, את הקהל, את השחקנים ואת כל החברים הרבים שרכש במקום המיוחד הזה, כך שהגשת התביעה היתה צעד לא קל עבורו. עם זאת, כאמור, לא נותרה בידיו ברירה אחרת".

בתביעה רפואה התייחס בביטול להאשמות הפועל תל אביב, לפיהן הסיבה לפיטוריו הייתה הנתק התקשורתי עם דן רומן, מאמן הנוער אורי אוזן ועובדים נוספים במועדון. רפואה דוחה מכל וכל את טענות הפועל תל אביב ודורש לקבל את שכרו המלא עד לתום העונה.

עוד בנושא:

מייקל אולהה מכחיש שחתם בהפועל תל אביב: "זה רק סיכום"
אור אינברום חתם לעונה אחת בהשאלה בהפועל תל אביב

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. קובי אליהו
דורש לקבל את שכרו עד תום העונה. קובי רפואה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully