וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אור אינברום חתם לעונה אחת בהשאלה

27.5.2019 / 16:56

הקשר, ששיחק בעונה החולפת בבית"ר ירושלים, חתם לעונה אחת אצל האדומים: "מאושר להגיע למועדון ענק". עלי כנעאנה גם חתם, אבל בעירוני נשר טוענים: "לא סוכמו איתנו דמי ההשבחה שלו"

צילום: מגד גוזני

בווידאו: בני יהודה חוגגת את הזכייה בגביע

הפועל תל אביב מתחילה להתחזק לקראת עונת 2019/20 והיום (שני) הודיעה על צירוף משמעותי מאוד כשהחתימה את אור אינברום לעונה אחת. הקשר בן ה-23, ששייך לגנט והושאל בעונה החולפת לבית"ר ירושלים, ישחק בעונה הקרובה תחת ניסו אביטן. אינרום הוא הצירוף השני לקראת העונה הבאה אחרי שאתמול הודיעו האדומים על צירופו של דני גרופר מהפועל תל אביב. מאוחר יותר הודיעה הפועל תל אביב גם על צירופו של עלי כנעאנה.

האדומים הוציאו הודעה רשמית, בה נכתב: "מאמן האדומים ניסו אביטן ראה חשיבות גדולה בצירופו של אינברום והוא מאמין כי מדובר באחד הכישרונות הגדולים בארץ, שיכול לעזור לקבוצה במשימותיה העונה. למועדון אופציית רכישה של הקשר מגנט הבלגית בתום העונה". אינברום אמר לאחר החתימה: "אני מאושר להגיע למועדון ענק כמו הפועל תל אביב. לפנינו עונה חשובה ומאתגרת עם החזרה הצפויה לאצטדיון בלומפילד. אני לא יכול לחכות כבר לפתיחת האימונים ולמפגש עם האוהדים. יאללה הפועל".

אינברום גדל במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד ובשנת 2014 עלה לבוגרים ושיחק שם עד 2017, אז נמכר לגנט הבלגית, שהשאילה אותו למאריבור לפני שרשם אצלה הופעה אחת. אינברום לא הצליח במיוחד בסלובניה והושאל למ.ס. אשדוד, שם שיחק חצי עונה ובתחילת העונה האחרונה הושאל לבית"ר ירושלים.במהלך העונה האחרונה היה מעורב בשתי תקריות מחוץ למגרש כשבמקרה הראשון נפצע מדקירות סכין בגופו בליל הסילבסטר ובמקרה השני נחקר במשטרה בחשד שהתחזה לאחר שהגיע לבית החולים לטיפול כשהוא משתמש בתעודת זהות של אדם אחר.

הפועל תל אביב צירפה היום גם את החלוץ עלי כנעאנה, שחתם לשלוש שנים ויצטרף לסגל. כנעאנה בן ה-22 כבש בעונה החולפת 14 שערים בכל המסגרות במדי עירוני נשר ואחי נצרת. "מאושר וגאה להיות חלק מהפועל תל אביב", אמר החלוץ לאחר החתימה, "אני מודה לבעלים ולצוות המקצועי על האמון בי ומבטיח לאוהדים לתת את כל כולי על המגרש, יאללה הפועל".

נשר טוענים שסוכנו של כנעאנה, דודו דהאן, ניהל איתם מגעים בנוגע לדמי ההשבחה של השחקן והצדדים לא הגיעו להסכמות. בעקבות חתימת השחקן בהפועל תל אביב הנהלת נשר תתכנס ותחליט על דמי ההשבחה שידרשו מהפועל תל אביב. במידה ולא ישולם להם יפנו לבוררות.

שלומי פרץ, מבעלי נשר, אמר: "קודם כל אנחנו שמחים שעלי מגיע לליגה שמתאימה לו. עלי שחקן שנולד בנשר וגאים בו וכמובן מאחלים לו בהצלחה. עצם החתימה הפתיעה אותנו כי אף אחד מהפועל תל אביב לא פנה אלינו ובירר את הסטטוס של השחקן ולנסות להסתדר איתנו על פיצוי. אומנם הסתיים לעלי החוזה והוא שחקן חופשי אבל הם צריכים לדעת שאנו נתבע דמי השבחה וזה יהיה לא מעט כסף שמגיע לנו על שחקן שגדל אצלנו מגיל קטן מאוד ואף הגיע איתנו לשחק שנתיים בליגה לאומית".

עוד בנושא:

דגני: "יש לי הצעות מישראל ומחו"ל". עאבד יישאר רק אם יקצץ

אור אינברום שחקן הפועל תל אביב. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
אינברום במדי הפועל תל אביב/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב
עלי כנעאנה שחקן הפועל תל אביב. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
עלי כנעאנה/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully