וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מכבי חיפה ייפגשו עם ג'וזף גנדה, הצוות המקצועי נתן אור ירוק להחתימו

20.6.2019 / 13:30

חלוץ הפועל תל אביב עשוי לחתום עוד היום בשורות הירוקים, שון וייסמן המריא לאוסטריה כדי להתרשם מוולפסברגר. עסקת חזיזה ואשכנזי על סף סיכום, מחנה האימונים החל

מסע"ת מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה עדיין לא יודעת אם ז'ורז' מאנג'ק יישאר אצלה בעונה הבאה ובינתיים מתפרסמים דיווחים לפיהם הקבוצה מחפשת קשר אחורי זר לסגל שלה. בטורקיה דיווחו היום (חמישי) שהירוקים הגישו הצעה רשמית לאנטליאספור עבור הקשר הגנאי איסק סאקיי, אך קבוצתו דחתה אותה על הסף ולא שקלה את ההצעה.

סאקיי, 25, הוא קשר גנאי שרשם 17 הופעות בעונה החולפת במדי קבוצתו. סאקיי סיים את עונתו השלישית בקבוצה הטורקית, אליה הגיע מסלובן ליברץ הצ'כית ב-2016. לסאקיי יש גם ארבע הופעות במדי נבחרת גאנה, אך הוא לא יגיע ככל הנראה.

ג'וזף גנדה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יעבור לירוק. ג'וזף גנדה/קובי אליהו

ומה קורה בגזרת הישראלים? עמית זנטי סגר הבוקר את תנאיו בבני יהודה, ובהמשך היום צפויה להיסגר העסקה המדוברת שבמסגרתה הקשרים יובל אשכנזי ודולב חזיזה יחתמו רשמית בשורות הירוקים. בנוסף, בקבוצה מחפשים בלם זר וסבסטיאן הולמן מועמד, אבל בשלב זה במשפחתו מערימים קשיים על המעבר למרות הצעה מרשימה מאוד מחיפה. במקביל בקבוצה בודקים מועמדות של שחקנים נוספים לעמדה זו.

היום תיערך פגישה בין ראשי המועדון לנציגו של ג'וזף גנדה. חלוצה של הפועל תל אביב בעונה החולפת הוצע למכבי חיפה כשהצוות המקצועי נתן אור ירוק. עם זאת, כעת יישבו ראשי המועדון כדי לראות מה דרישתו של השחקן ולאחר מכן יוחלט אם לצרפו. גנדה (22) עבר במהלך עונת 2016/17 להפועל תל אביב מעירוני קרית שמונה. הוא היה שותף לעלייה של האדומים מהליגה הלאומית, ובעונה שעברה כבש שלושה שערים ובישל פעמיים ב-25 משחקים בכל המסגרות.

בעניין אחר, שון וייסמן המריא היום לאוסטריה על מנת להתרשם מוולפסברגר ומהעיר עצמה. וייסמן יחזור בכל מקרה לארץ מחר ויקבל החלטה האם לחתום בקבוצה האוסטרית או להאריך חוזה בחיפה.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה נחתה באוסטריה, חזיזה ואשכנזי יחתמו ביומיים הקרובים

לכתבה המלאה
גיל יצחק שחקן מכבי חיפה באימון. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
גיל יצחק באימון באוסטריה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

בינתיים החלה מכבי חיפה את מחנה האימונים שלה באוסטריה. המחנה הראשון יוקדש בעיקרו לכושר גופני ופיזיות, בעוד המחנה השני בהולנד יוקדש לצד הטקטי ושם גם הירוקים יקיימו שלושה משחקי הכנה מול אולבורג הדנית (28 ביוני) ומול הבלגיות בוורן (30 ביוני) וסינט טרוידן (2 ביולי).

נטע לביא שחקן מכבי חיפה באימון. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
נטע לביא באימון/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה
עומרי גלזר שוער מכבי חיפה באימון. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
עומרי גלזר באימון/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully