וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפגוש את שטרסבורג הצרפתית אם תעבור את מורה הסלובנית

הירוקים עדיין צריכים לעבור את מורה הסלובנית, אבל אם יעברו אותה בהצלחה יפגשו בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית את מחזיקת גביע הליגה הצרפתי. סיימה במקום ה-11 בליגה הצרפתית

מסע"ת מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה תפגוש את שטרסבורג הצרפתית אם היא תעלה לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. היום (רביעי) נערכה הגרלת הסיבוב השני של המפעל והירוקים עדיין צריכים לעבור את מורה הסלובנית בשביל להעפיל אליו. המשחקים יתקיימו ב-25 ביולי וב-1 באוגוסט, והמשחק הראשון ייערך בצרפת. בשביל לעלות לשלב הבתים, הירוקים צריכים לעבור לא פחות מארבעה סיבובי מוקדמות (כולל הפלייאוף).

שטרסבורג סיימה את העונה שעברה במקום ה-11 בליגה הצרפתית, אבל זכתה בגביע הליגה הצרפתי אחרי ניצחון על גנגאן בפנדלים בגמר. היא תשובה לאירופה לראשונה מאז עונת 2005/06, אז הגיעה עד לשלב שמינית הגמר של ליגת אופ"א והודחה על ידי באזל. שטרסבורג כבר ביקרה בישראל: בשנת 1995 היא פגשה את הפועל פתח תקוה באינטרטוטו למשחק בודד באצטדיון האורווה שהסתיים בתוצאה 0:0.

הכוכב הגדול של העונה שעברה היה חלוץ נבחרת דרום אפריקה, לבו מוטיבה (23), שסיים את העונה עם 12 שערים. שחקנים בולטים נוספים הם המגן הימני קני ללה (27), הקשר ההתקפי אדריאן תומאסון (25) והשוער הבלגי מאטס סלס (27).

עוד בנושא:

מכבי חיפה החלה בשיחות עם הבלם השבדי סבסטיאן הולמן
רועי קהת שוחרר ממכבי חיפה. קרוב לסיכום במכבי נתניה

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully