וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הזכייה באליפות אירופה: מקומו של הסייף יובל פרייליך באולימיפאדה לא מובטח

19.6.2019 / 11:13

הסייף הישראלי אמנם רשם הישג מרשים, אך בשל קריטריונים מחמירים עלול לא להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים. "יובל יצטרך עכשיו לייצר תחרויות טובות ויציבות"

באדיבות הוועד האולימפי

למרות זכייתו באליפות אירופה אמש (שלישי) בדיסלדורף, הסייף יובל פרייליך עוד רחוק מלהבטיח מקום במשחקים האולימפיים בטוקיו בעוד שנה. פרייליך היה ממוקם ערב האליפות במקום ה-40 בדירוג העולמי והוא יקפוץ כעת כמה מקומות למעלה, אבל כדי להבטיח מקום באולימפיאדה ולעמוד בקריטריון הנוקשה של הסייף, הוא יצטרך לייצר שנה טובה מאוד מעכשיו. "הקריטריון בסייף מאוד נוקשה", סיפר הבוקר מנכ"ל איגוד הסייף הישראלי שלום כהן, שנמצא בגרמניה ומלווה את פרייליך. "יובל יצטרך עכשיו לייצר תחרויות טובות ויציבות כולל באליפות העולם ובאליפות אירופה בעוד שנה, שם הוא יצטרך לשמור על ההישג האדיר שלו.

עוד בנושא:

סייף: יובל פרייליך זכה במדליית זהב באליפות אירופה
רוג'ר פדרר עלה לסיבוב השני בהאלה, שראפובה חזרה אחרי חמישה חודשים
העברות בעולם, 19.6: דוגלאס קוסטה בדרך לפ.ס.ז', עסקת פליקס תיסגר היום?

יובל פרייליך סייף ישראלי משמאל. אוגוסטו ביצי,
יצטרך לייצר תחרויות טובות ויציבות. פרייליך/אוגוסטו ביצי

כדי לעמוד בקריטריון האולימפי ולזכות בכרטיס לאולימפיאדה יובל יצטרך לעשות שנת תחרויות מאוד טובה". כהן הוסיף: "זו מדליה ראשונה לסייף הישראלי בגברים באליפות אירופה. זה הישג מדהים של יובל. הוא עבר יום תחרות קשה מאוד. להיות אלוף אירופה בסייף זה יותר קשה מאשר בענפים אולימפיים אחרים בהם צריך לעשות ארבעה קרבות לפעמים עד המדליה. יובל היה צריך לנצח בבית שלו בשישה קרבות שהיו לו ואחרי זה בשלב הנוק אאוט חיכו לו עוד ארבעה קרבות. יובל עמד בפני עשרה קרבות מהשעה תשע בבוקר עד תשע בערב, עד שהשיג את המדליה המדהימה הזו".

מעבר לקריטריון האולימפי האישי שפרייליך ינסה להשיג, יש גם את פלטפורמת הקריטריון האולימפי

עוד באותו נושא

סייף: יובל פרייליך זכה במדליית זהב באליפות אירופה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully