וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר עלה לסיבוב השני בהאלה, שראפובה חזרה אחרי חמישה חודשים

השוויצרי ניצח 6:7 (1), 3:6 את מילמן וישחק נגד צונגה. הרוסייה ניצחה 6:7 (8), 0:6 את קוז'מובה במאיורקה. גם אוסקה ניצחה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: רפאל נדאל חוגג את הזכייה ברולאן גארוס

רוג'ר פדרר עלה היום (שלישי) לסיבוב השני בטורניר הדשא בהאלה מסבב ה-ATP 500. השוויצרי, המדורג שלישי בעולם, ניצח 6:7 (1), 3:6 את ג'ון מילמן האוסטרלי (57) ויפגוש בסיבוב הבא את ג'ו ווילפריד צונגה (ניצח 4:6, 5:7 את בנואה פר). פדרר, שזכה בהאלה שש פעמים בעבר, יפגוש את הצרפתי בן ה-34 בפעם ה-18 כשהשוויצרי מוביל 6:11. זה יהיה המפגש הראשון בין השניים מאז 2016.

בורנה צ'וריץ' הקרואטי, המדורג 14 בעולם ואלוף הטורניר מהשנה שעברה, עלה גם הוא לסיבוב השני עם 6:7 (2), 3:6 מול ז'אומה מונאר הספרדי (88). יאן לנארד שטרוף המקומי, שנמצא בכושר מצוין ומדורג 35 בעולם אחרי גמר בשטוטגרט, ניצח 4:6, 4:6 את לסלו ג'רה הסרבי (27). מי שניצח את שטרוף בגמר שטוטגרט הוא מתאו ברטיני האיטלקי וגם הוא עלה לסיבוב השני היום עם 4:6, 4:6 מול ניקולוז בסילאשווילי הגאורגי (17).

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
יצליח לזכות בהאלה בפעם השביעית? פדרר/רויטרס

הסיבוב הראשון של טורניר בירמינגהאם נמשך היום (שלישי) עם המדורגת 1 בעולם, נאומי אוסקה היפנית, שגברה 1:6, 6:4, 3:6 על מריה סקארי היווניה (33 בעולם) ועלתה לסיבוב השני. זה לא היה קל וזה לקח לאוסקה יותר משעתיים, אבל היא הצליחה להתעלות במערכה השלישית ולסדר לעצמה מפגש עם יוליה פוטינטסבה הקזחית (43 בעולם) בסיבוב הבא.

היפנית, שרצתה לנקום בסקארי על ההפסד בטורניר סינסינטי בשנה שעברה, פתחה נהדר ואחרי פחות מחצי שעה השיגה 1:6 קליל במערכה הראשונה. בשנייה, היווניה נכנסה לקצב והצליחה לנצח 4:6 כדי לשלוח את המשחק למערכה מכריעה. שם, היא הייתה קרובה מאוד לשבירה במשחקון החמישי, אבל לא הצליחה לנצל 5 נקודות שבירה ושילמה על כך כשנשברה במשחקון הבא שסגר עניין. אוסקה השיגה 3:6 ועלתה לסיבוב הבא.

עוד באותו נושא

דניל מדבדב: "פעם שנאתי את רוג'ר פדרר, הייתי מעודד את היריבים שלו"

לכתבה המלאה
נאומי אוסקה טניסאית יפנית. רויטרס
עלתה לשלב הבא. נאומי אוסקה/רויטרס

לראשונה מאז סוף ינואר, אז נאלצה לפרוש לפני המשחק שלה בסיבוב השני נגד דריה קסאטקינה, חזרה היום מריה שראפובה למגרשים ועשתה את זה על הדשא במאיורקה. הרוסייה, שירדה עד המקום ה-85 בגלל הפציעה שעברה והעובדה שלא שיחקה במשך חמישה חודשים, הצליחה לעלות לסיבוב השני עם 6:7 (8), 0:6 מול ויקטוריה קוז'מובה הסלובקית בת ה-21, שמדורגת 46 בעולם. שראפובה תשחק בסיבוב השני נגד אלופת ווימבלדון אנג'ליק קרבר (6), שבעצמה מתאוששת מפציעה והצליחה לנצח 5:7, 6:4, 2:6 מול יסאלין בונאבנטור הבלגית (118).

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. GettyImages
שראפובה במאיורקה/GettyImages
מריה שראפובה טניסאית רוסייה. GettyImages
שראפובה במסיבת העיתונאים/GettyImages
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
מחכה לשראפובה. קרבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully