וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניל מדבדב: "פעם שנאתי את רוג'ר פדרר, הייתי מעודד את היריבים שלו"

הטניסאי הרוסי הפתיע: "הייתי יושב מול הטלוויזיה ומעודד את כל מי שנגדו מהסיבוב הראשון, אותו דבר עם ברצלונה בכדורגל"

דניל מדבדב טניסאי רוסי. רויטרס
מדבדב במהלך המשחק שלו בקווינס/רויטרס

דניל מדבדב הרוסי הוא אחד הטניסאים הצעירים והכישרוניים ביותר בסבב ה-ATP. בנוסף לכך, הרוסי שמדורג 13 בעולם הוא גם אחד שאף פעם לא מפחד להגיד את מה שהוא חושב והרבה לעשות את זה בעבר. היום (שני) אחרי שניצח 2:6, 4:6 את פרננדו ורדסקו בקווינס, הוא דיבר, למשל, על שנאתו כלפי רוג'ר פדרר.

בעוד טניסאים רבים אומרים שגדלו על פדרר, מדבדב אמר דברים שונים לחלוטין: "כשהייתי צעיר יותר, אולי בן עשר, ממש שנאתי את רוג'ר. לא הייתי מסוגל לראות אותו מנצח שוב ושוב. מהסיבוב הראשון תמיד הייתי מעודד את השחקנים שנגדו כי כך הייתי. כשברצלונה הייתה זוכה בכל דבר אפשרי בכדורגל, גם רציתי מאוד שהיא תפסיד. עכשיו זה השתנה קצת, לפחות מבחינת הטניס כי אני מרוכז יותר בעצמי. אם אני מפסיד בסיבוב הראשון, אז לא אכפת לי אם נדאל, רוג'ר או נובאק זוכים בטורניר, אני פשוט מאוכזב שאני הפסדתי".

מדבדב דיבר גם על שינויי הדורות בטניס והעובדה שהשחקנים בני דורו לא מצליחים לנשל את דג'וקוביץ', נדאל ופדרר מהפסגה. הרוסי התייחס לטענות של בוריס בקר נגד הדור הזה ואמר: "אולי הוא צודק, אולי הוא טועה. אני לא רוצה להתווכח עם הטיעון הזה. כל דור הוא שונה, אבל אם הוא צודק, אז באסה בשבילנו. אני חושב שהסיבה הגדולה ביותר לחוסר ההצלחה של הדור הצעיר היום היא הרפואה, ההבנה של הדברים, הכול מתקדם. פעם שחקנים בני 30 לא היו מסוגלים לזוז בכלל והיום פדרר משחק חמש מערכות על חימר בגיל 37 ויומיים אחרי זה הוא כבר מוכן לעוד משחק. לפני כן זה לא היה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully