וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל שוב ספגה בוז צורם: "השריקות? רק אנחנו מפסידים מזה"

שחקני ההתקפה קיבלו ציונים נמוכים אחרי ה-0:0 נגד ונצואלה, ביקורת על טיטה: "החילופים לא שינו, הוא צריך לתת יותר חופש"

יוטיוב

זה כבר הפך לדבר נורמלי. נבחרת ברזיל שוב ספגה שריקות צורמות מהאוהדים שלה, הפעם בבאהיה, במהלך ואחרי ה-0:0 המאכזב נגד ונצואלה במחזור השני בקופה אמריקה הביתי. האוהדים הביעו את מורת רוחם כבר במהלך ה-0:3 על בוליביה במשחק הראשון, אבל הפעם הווליום עלה מדרגה ומכיוון היציאים גם נשמעו בשלב מסוים קריאות "אולה" בכל מסירה של ונצואלה.

ברזיל דווקא כבשה פעמיים, אבל שני השערים נפסלו בעזרת התערבות של VAR - משהו שאולי הגביר את תחושת התסכול. "בעיני לא הגיע לנו לספוג שריקות וקריאות בוז", אמר הבלם טיאגו סילבה, "ונצואלה הגיעה למעט מאוד הזדמנויות, עמדנו טוב על המגרש וההגנה שלנו עשתה עבודה טובה. התקשינו בחלק הקדמי כי ונצואלה מאוד התגוננה".

עיקר הביקורת היא שוב על משחק ההתקפה. ברזיל לא ספגה כבר ארבעה משחקים רצופים (כולל משחקי ידידות), אבל משהו בחלק הקדמי תקוע. ב-ESPN ברזיל חילקו ציונים נמוכים לדויד נרס (5), רוברטו פירמינו (5), פיליפה קוטיניו (4) ורישרליסון (4.5) וכתבו על המאמן טיטה, שקיבל ציון 5: "הוא לא לקח סיכונים וכשבר ביצע חילופים, הם היו של שחקנים באותן עמדות. הוא היה יכול לתת לנבחרת שלו יותר חופש פעולה".

המגן השמאלי, פיליפה לואיס, אמר: "אם האוהדים שורקים לנו, או קוראים 'אולה' בכל מסירה של היריבה, רק ברזיל תפסיד מזה. הלחץ? אין פה שחקנים שרק עלו מהנוער, אנחנו יודעים להתמודד עם זה".

עוד בנושא:

בהמלצת מסי: "ברצלונה תחתים את ניימאר במקום גריזמן"
חלון בשיגעון: דוגלאס קוסטה בדרך לפ.ס.ז', עסקת פליקס תיסגר היום?
50 שערים בעונה לילד הפלא מדורטמונד: "מה לעשות שאני טוב?"

שחקני נבחרת ברזיל, פיליפה קוטיניו, ארתור. רויטרס
קוטיניו וארתור מאוכזבים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully