וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה באימון בית"ר ירושלים: קשר יפני נבחן

17.6.2019 / 9:33

קוהיי קאטו בן ה-30, שסיים את העונה שעברה בליגה השלישית בפולין, השתתף בשבוע המיונים ואף הרשים. בקבוצה מצפים ממוחמד לחתום על חוזהו בימים הקרובים, בית"ר לא תשלם 400 אלף דולר על אוראל דגני

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פדרו גלבאן מדבר על אפשרות הגירוש מישראל

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי החל אמש (ראשון) בשבוע מיונים לשחקנים צעירים של המועדון ונבחנים מליגות נמוכות. בין היתר הגיעו לבית וגן עדי תמיר מהפועל רמת גן, דניאל שוורצבוים מהפועל פתח תקוה והחלוץ שלום אדרי, שכבר נבחן בבית"ר בתקופת אלי טביב, אבל שוחרר ומקבל הזדמנות נוספת.

ההפתעה באימון הייתה הגעתו למבחנים של הקשר היפני קוהיי קאטו. הקשר בן ה-30 סיים את העונה החולפת בליגה השלישית בפולין. קודם לכן רשם הופעה אחת בסגאן טוסו, קבוצתו היפנית של פרננדו טורס, כשלפני כן שיחק בין היתר גם במונטנגרו ובולגריה. לפני כשנתיים אף זומן לנבחרת יפן, אם כי לא זכה לרשום הופעה רשמית. קאטו נראה טוב באימון אולם במצבת הזרים הנוכחית של בית"ר והצורך בשחקני הגנה וחלוץ, קשה לראות אותו מקבל חוזה. במועדון צפויים לחפש בלם זר ומגן שמאלי זר.

אם קאטו אכן יחתום, הוא יהיה רק היפני השני שמשחק בליגה בישראל. היפני הראשון שעשה היסטוריה ושיחק בישראל הוא טאקויה מוריאמה, שחקן הפועל פתח תקווה בעונה שעברה.

עוד בנושא:

יחצה את הכביש? הפועל חיפה תנסה לשאול את סאן מנחם ממכבי חיפה
הפועל באר שבע: "אריק סאבו מאוד מאוכזב, הוא בא עם אנרגיות חיוביות לעונה הבאה"
מכבי נתניה דרשה את העברת סאן מנחם, ניקו אולסק מתרחק ממכבי חיפה
מכבי חיפה במו"מ מתקדם עם בני יהודה להעברת דולב חזיזה ויובל אשכנזי

טיוטת חוזה לשלוש שנים נשלחה אמש לעלי מוחמד הנמצא בגאנה ובבית"ר מצפים כי יחתום על חוזהו היום או לכל המאוחר מחר. בקבוצה לא רצו להמתין עד סוף החודש להגעתו ובשלב זה ייחתם החוזה כשהוא מותנה בבדיקות רפואיות עם נחיתתו של מוחמד בישראל. ראשי המועדון בקשר עם השחקן לכל אורך השבועות האחרונים, כשהלחץ העיקרי מגיע מצד אשתו.

בנוגע לניקיטה רוקאביציה, בבית"ר מעריכים כי במכבי חיפה יעשו מאמצים לסכם עימו השבוע על מנת שייצא למחנה. רק אם זה לא יקרה, הירושלמים ייכנסו לתמונה. כולל סעיף הרכישה בסך 400 אלף דולר, עלותו של אוראל דגני מגיעה ליותר מ-1.5 מיליון דולר בחוזה לשלוש עונות ובבית"ר לא מוכנים כרגע לשלם סכומים כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully