וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במו"מ מתקדם עם בני יהודה להעברת דולב חזיזה ויובל אשכנזי

טרייד מסקרן מתבשל: הירוקים רוצים את שני הכישרונות של מחזיקת הגביע ומוכנים להעביר תמורתם שחקנים וסכום כסף גדול. הדברים תלויים בסיכומים אחרונים ובהסכמת השחקנים. מכבי חיפה ערכה את אימון הבכורה, פול גרובס יגיע ישירות לאוסטריה

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הגרלת משחקי ליגת העל לעונת 2019/20

הטרייד של הקיץ מתבשל: משא ומתן מתקדם בין בני יהודה למכבי חיפה בנוגע להעברת דולב חזיזה ויובל אשכנזי לירוקים, וזאת בתמורה לסכום כסף גבוה ושחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה מהכרמל לשורות מחזיקת הגביע. עד עתה ניהלה חיפה משא ומתן בנוגע לחזיזה, אבל בימים האחרונים החליטה הקבוצה לצרף גם את אשכנזי. כעת הדברים תלויים בסיכומים אליהם יגיעו המועדונים בימים הקרובים, כולל הסכמה של שחקנים לעבור לבני יהודה ולסיכום כספי של בני יהודה עמם.

אשכנזי, הקשר בן ה-27, נחשב לאחד מגיבורי העונה המוצלחת של בני יהודה, בעוד חזיזה בן ה-24, סיים את העונה שעברה עם 3 שערים ו-7 בישולים. אם השניים אכן יעברו, הם יצטרפו לירדן שועה, שכבר עבר במהלך העונה שעברה מהשכונה לקבוצה של יעקב שחר.

יובל אשכנזי שחקן בני יהודה. קובי אליהו
בדרך לכרמל? אשכנזי/קובי אליהו
שחקן בני יהודה דולב חזיזה חוגג. קובי אליהו
עסקה מסקרנת. חזיזה/קובי אליהו

מכבי חיפה ערכה הערב (ראשון) את אימון הבכורה לקראת עונת 2019/20. למרות שהקבוצה תשחק את המשחק הרשמי הראשון של העונה כבר בעוד שלושה שבועות, בניית הסגל רחוקה מלהיות מושלמת. למעשה, מלבד רכישתו של המגן הניגרי המבטיח איקוום אודו, לא היה רכש משמעותי עד כה. גיל יצחק שהגיע מהפועל ראשון לציון הצטרף לאימנים, כשגם סאן מנחם, שלא אמור להמשיך, הופיע לאימון הבכורה.

לא מעט שמות גם נעדרו מהאימון, ביניהם אופיר מזרחי ואליסון דוס סנטוס, שלא ימשיכו בקבוצה למרות שהם מחזיקים בחוזים. כמובן שגם נעדרו שחקנים שנמצאים בסימן שאלה לקראת העונה הבאה דוגמת ניקיטה רוקאביציה, ז'ורז' מאנג'ק, שון וייסמן וקרים פריי. גם עוזר המאמן החדש פול גרובס לא הגיע לאימון הבכורה. האנגלי לא הגיע לארץ בשל העובדה שכבר בעוד שלושה ימים הקבוצה תצא למחנה אימון באוסטריה, וגרובס יגיע לשם ישירות ואז יכיר את השחקנים ואת הצוות לראשונה. אגב, השחקנים הופתעו מכך שאפילו לא נערכה שיחה היום לפני או אחרי האימון.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: אליסון דוס סנטוס קיבל הודעת שחרור ולא יתייצב לאימונים

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מתיחות בין הקהל למועדון. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

בעניין אחר, ארגון האוהדים המשמעותי של המועדון, "הקופים הירוקים", יצא היום בהודעה חריפה ברשתות החבריות. בהודעה קראו בארגון לחרם מנויים כשבין היתר נרשם: "אנו פונים אליכם שוב וקוראים לכלל האוהדים להחרים את חידוש המנויים. בנוסף אנו קוראים להנהלת מכבי חיפה לחזור בה מהעלאת המחיר המגוחכת ולא מחוברת למציאות. להפסיק לזלזל בנו ולהתחיל לעבוד קשה כדי להרויח אותנו חזרה". המתיחות בין הארגון למועדון מגיעה על רקע העובדה שלא נרשם רכש. עם זאת, במועדון מציינים שקצב חידוש המנויים הוא ברמה משביעת רצון כשגם רבים מיושבי היציע הצפוני שמאוכלס בחברי הארגון חידשו את המנויים.

עדכון ראשון: 22:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully