וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "אריק סאבו מאוד מאוכזב, הוא בא עם אנרגיות חיוביות לעונה הבאה"

17.6.2019 / 8:21

מקורבי הקשר הסלובקי הביעו את אכזבתם מכך שהפועל באר שבע הורתה לו למצוא לקבוצה: "אם הוא לא ימצא קבוצה, יש לו חוזה לעונה נוספת"

אכזבה גדולה אצל אריק סאבו בעקבות ההחלטה של הפועל באר שבע להורות לו למצוא לעצמו קבוצה חדשה. כבר לפני שלושה ימים העבירו בבאר שבע מסר לקשר הסלובקי שהוא לא בתכניות לעונה הבאה וביקשו ממנו לעשות הכל כדי למצוא קבוצה חדשה, אחרת הוא לא ישחק בשורות המועדון. סאבו התאמן אמש בפתיחת האימונים עם הקבוצה הראשונה ולא עם המנודים, אבל לא ברור כיצד הדברים יימשכו מכאן.

מאחר שמדובר בשחקן זר, בבאר שבע לא רוצים להתגרות בו ולכן נראה כי לפחות השבוע הוא יתאמן עם כל הקבוצה, אבל לא ברור אם ימריא למחנה האימונים. מקורבים אליו סיפרו על הרגשתו: "אריק מאוד מאוכזב. הוא בא עם אנרגיות חיוביות מאוד לעונה הזו ועשה הכנה אישית חזקה בפגרה כדי להיות שותף לעונה הרבה יותר טובה בהפועל באר שבע בעונה הבאה. אבל התקבלה החלטה והוא כמקצוען צריך לחפש קבוצה אחרת. אם הוא לא ימצא, יש לו חוזה בבאר שבע לעונה נוספת".

שכרו של סאבו נע סביב 300 אלף דולר לעונה הבאה ובארץ לא נראה שתהיה קבוצה שתיקח אותו. היעד שלו עשוי להיות הליגה הטורקית או הסלובקית. שחרורו של סאבו אמור לפנות מקום לאלמוג כהן וגם יפנה מקום לזר, כך שבאר שבע תוכל להחתים את ארנסטס שטקוס לעמדת השוער.

שחקן הפועל באר שבע אריק סאבו. לירון מולדובן
מאוכזב מאוד. אריק סאבו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully