וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו אולסק מתרחק ממכבי חיפה, רז מאיר חתם לשנתיים נוספות

17.6.2019 / 12:27

העסקה עם הקשר ככל הנראה לא תצא לפועל בגלל שנתניה דרשה את סאן מנחם, ואולסק צפוי לחזור לארה"ב כדי שתוקף הגרין קארד לא יפוג. האופציה בחוזהו של המגן מומשה: "שמח על ההזדמנות שניתנה לי"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פדרו גלבאן מדבר בכאב על אפשרות הגירוש מישראל

רז מאיר נשאר במכבי חיפה. המגן הימני/שמאלי חתם היום (שני) על חוזה חדש לשנתיים במועדון. למאיר היתה אופציה בחוזהו הקודם, והמועדון החליט לממש אותו ולהחתים אותו על חוזה עם אופציה לעונה שלישית. רז מאיר אמר לאחר החתימה: "אין מאושר ממני לחתום על חוזה חדש עם קבוצה ומועדון שהם הבית בו גדלתי. כיף גדול שניתנה לי הזדמנות כזאת".

רז מאיר שחקן מכבי חיפה. אתר רשמי
ממשיך בירוק. רז מאיר/אתר רשמי

מי שלא ישחק ככל הנראה בקבוצה בעונה הבאה הוא ניקו אולסק. הירוקים כבר סיכמו את הפרטים עם מכבי נתניה, אולם דרישה חדשה להעברה מלאה של סאן מנחם ולא בהשאלה הביאה לכך שהעסקה ככל הנראה לא תצא לפועל. על כן, עברו הירוקים לאופציית יובל אשכנזי שצפוי להגיע לכרמל. אולסק ביקש מסוכנו אדם קידן לעשות את כל המאמצים כדי למצוא לו קבוצה בארה"ב. במכבי נתניה מספרים כי אולסק חושש שיפוג תוקף הגרין קארד שלו ואם הוא לא יחזור למדינה ויחתום על חוזה מקצועני בקבוצה מהליגה האמריקאית תהיה לו בעיה בהמשך. בשל כך מבקש אולסק לעזוב את ישראל ולחזור לארה"ב. כזכור לשחקן יש סעיף בחוזה מול מכבי נתניה שמשחרר אותו לליגה האמריקאית תמורת 200 אלף דולר בלבד.

מנחם ככל הנראה יעשה בסופו של דבר את דרכו דווקא לבני יהודה ולא לנתניה, כחלק מהעסקה במסגרתה אמורים אשכנזי וחזיזה להצטרף לחיפה. מנחם, עמית זנטי ואיתן וולבלום יושאלו לזהובים, שיקבלו גם סכום כסף נוסף. מי שצפוי לעבור לנתניה בלי קשר לנפילת עסקת אולסק הוא רועי קהת, בעניינו מתנהל משא ומתן נפרד, וכרגע, העיסוק המרכזי הוא בגובה הפיצוי לשחקן.

בחיפה ממתינים לפסק הדין מפיפ"א בנוגע לז'ורז' מאנג'ק ואם יהיה שחקן חופשי, ינסו הירוקים להשאירו. בנוסף, מחפשים במועדון שוער צעיר שישמש כשוער שני. היום תערוך הקבוצה אימון נוסף וביום רביעי תצא למחנה אימונים, בתקווה שאשכנזי וחזיזה יחתמו רשמית ויצטרפו אליו.

שוער הנוער שריף כיוף חתם על חוזה לחמש שנים.

עוד בנושא:

מכבי חיפה במו"מ מתקדם עם בני יהודה להעברת דולב חזיזה ויובל אשכנזי
הפועל באר שבע ערכה אימון בכורה, חודשו המגעים לצירוף אלמוג כהן
בית"ר ירושלים: רוני לוי העביר אימון בכורה לא רשמי לקראת המיונים
סראגוסה לוחצת לסגור את עסקת אמאדור, מכבי תל אביב כבר מחפשת חלופות

עוד באותו נושא

מכבי חיפה במו"מ מתקדם עם בני יהודה להעברת דולב חזיזה ויובל אשכנזי

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה ניקו אולסק. דני מרון
ככל הנראה לא יהפוך לירוק בעונה הבאה. אולסק/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully