וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: רוני לוי העביר אימון בכורה לא רשמי לקראת המיונים

16.6.2019 / 19:11

המאמן החדש בוחן שחקנים יוצאי מחלקות הנוער ונבחנים מהליגות הנמוכות, על פי החלטת יוסי בניון. אלה שירשימו יצטרפו למחנה האימונים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

רוני לוי העביר היום (ראשון) אימון בכורה לא רשמי בבית"ר ירושלים. המאמן ועוזרו חיים שאבו יערכו בימים הקרובים מיונים לשחקנים יוצאי מחלקות הנוער ונבחנים מהליגות הנמוכות, על פי החלטת המנהל המקצועי יוסי בניון, שגם כן יצפה בנעשה. שחקנים שירשימו עשויים להצטרף לקבוצה למחנה האימונים במהלך חודש יולי. בין השמות הבולטים ניתן למצוא את דניאל שוורצבוים, בעונה שעברה בהפועל פתח תקוה, ואת שלום אדרי, שכבש עשרה שערים בעונה החולפת במ.ס טירה מליגה א'.

עד עתה צירפה הקבוצה את מקס גרצ'קין, לוי גרסיה, עלי מוחמד, לירן רוטמן, ארנסט שטקוס ושלומי אזולאי. במועדון רוצים לצרף בלם, מגן שמאלי וחלוץ, כאשר בשלב זה לפחות בשניים מהתפקידים מחפשים בבית"ר אופציה ישראלית, בשל מגבלת הזרים.

במועדון מקווים כי בשבועות הקרובים ימצא אפונסו טיירה קבוצה שתקלוט אותו היות והוא מחזיק בחוזה בעלות של יותר ממיליון שקל. העלות של ז'אורז'יניו בעונה הקרובה מגיעה אל מעל ל-1.5 מיליון שקל, אולם עד שלא יוכח כי הוא כשיר, בית"ר תתקשה למצוא קבוצה שתקלוט אותו. יעקב בריהון נמצא במגעים עם מ.ס אשדוד ועשוי להימכר.

עוד בנושא:

פדרו גלבאן מירר בבכי: "מבקש הזדמנות לחיות במקום בו ילדיי רוצים להיות"
דור אלו הוצע למכבי תל אביב וממתין להצעה מהפועל תל אביב
הפועל חיפה מקווה שהנידוי של בן בסט בבאר שבע יאיץ את המו"מ איתו
לכיה גדנסק הגישה הצעה לשון וייסמן, החלוץ יקבל החלטה עד השבוע הבא

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים. מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, אתר רשמי
במדים החדשים ישנים. לוי/אתר רשמי, מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully