וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לכיה גדנסק הגישה הצעה לשון וייסמן

16.6.2019 / 10:50

הפולנים הצטרפו למירוץ אחר החלוץ. חיפה הגבירה את המאמצים לסגירת עסקאות אולסק וחזיזה. רוקאביציה קיבלה הצעה לחתום על חוזה חדש

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

לכיה גדנסק מהליגה הפולנית הצטרפה למרוץ אחר שון וייסמן. החלוץ שמבוקש גם באלופה הפולנית פיאסט גליביצה, קיבל הצעה מגדנסק ועד השבוע הבא יקבל החלטה סופית היכן הוא חותם. על הפרק עומדת כמובן גם מכבי חיפה. הירוקים מאוד רוצים שהחלוץ יישאר, אבל בינתיים הוא לא יתחיל איתם את האימונים (גם בגלל שהוא חזר פצוע מנבחרת ישראל). אם וייסמן יחליט לחתום על חוזה חדש, הוא כמובן יצטרף למחנה האימונים.

במכבי חיפה מגבירים את המאמצים לסגור את עסקאות ניקו אולסק ודולב חזיזה כדי שהם ייצאו ביום רביעי למחנות האימון באוסטריה והולנד. במסגרת העסקאות, סאן מנחם, עמית זנטי ורועי קהת אמורים לעזוב. אם אולסק וחזיזה לא יצטרפו, בחיפה יהיו צריכים לקבל החלטות האם השלושה הללו ייצאו למחנה האימון. כך או אחרת, מנחם, קהת וזנטי לא אמורים לשחק במדים הירוקים בעונה הקרובה.

ניקיטה רוקאביציה קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש, אבל בינתיים הוא מסרב. לחיפה אופציה להשוות כל הצעה שהחלוץ יקבל בארץ. האוסטרלי שמבוקש גם בבית"ר ירושלים, יצטרך לקבל החלטה ובחיפה ציינו "שהכדור ברגליים שלו".

nכבי חיפה תצא ביום רביעי למחנה אימונים בן שבעה ימים באוסטריה שיוקדש לכושר גופני ופיזיות. לאחריו תמשיך הקבוצה למחנה נוסף בן שבוע בהולנד ובו היא תפגוש שלוש יריבות אימון.

שון וייסמן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך לפולין? וייסמן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully