וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן מירר בבכי: "מבקש הזדמנות לחיות במקום בו ילדיי רוצים להיות"

16.6.2019 / 13:38

הכדורגלן הארגנטינאי ערך מסיבת עיתונאים: "לא הרגתי אף אחד, הילדים שלי לא מכירים מקום אחר". עורך דינו סיפר: "פדרו ומשפחתו נקלעו למצב כלכלי לא טוב בגלל שהקריירה שלו נתקעה"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

פדרו גלבאן ואשתו פמלה ערכו היום (ראשון) מסיבת עיתונאים מרגשת בעקבות מצבם. הכדורגלן הארגנטינאי ומשפחתו עדיין לא קיבלו אישור שהייה קבוע בישראל וכרגע הם נדרשים לעזוב את הארץ עד ה-30 ביוני.

גלבאן שהגיע לישראל ב-2008 ושיחק בבני יהודה, מכבי פתח תקוה, הפועל אשקלון, הפועל תל אביב, הפועל מרמורק והפועל ראשון לציון, מנהל מאבק מזה זמן רב כדי שיוכל להישאר לחיות בישראל עם משפחתו.

גלבאן ואשתו דיברו בדמעות והקשר אמר: "הילדים שלי חוששים לישון לבד בלילה בגלל מה שקרה עם המשטרה בעבר. המצב הפיננסי שלי לא טוב, אני רק רוצה לעבוד ולעזור. לא הרגתי אף אחד. אני מבקש הזדמנות לחיות במקום בו הילדים שלי רוצים להיות ושבו נולדו שניים מהם. אני לא יכול להגיד להם שנטוס לגור במקום אחר - הם לא מכירים מקום אחר".

עו"ד תומר ורשה, שמטפל בעניינו של גלבאן, הוסיף: "פדרו נדחה ללא נימוקים. בהחלטה לא לתת לו אישור שהייה קבוע, לא הייתה התחשבות בו ובשמפחתו שרואים את עצמם כישראלים. לא הייתה התייחסות לאפליה ולחוסר השוויון לכל הספורטאים שקיבלו מעמד, כמו בוקולי וסוטודומאייר. פדרו והמשפחה נקלעו למצב כלכלי לא טוב בגלל שהקריירה שלו נתקעה, אין לו יכולת לפרנס את כל המשפחה. אם הוא יקבל אשרה, הוא יוכל להמשיך לעבוד".

בני יהודה הוציאה הודעה רשמית בה תמכה בגלבאן: "מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב כואב את כאבו של פדרו גלבאן ומצטרף לזעקתו. מנכ"ל המועדון, כפיר אדרי, נמצא בקשר קבוע עם פדרו ונציגיו, ואנו כמועדון מבטיחים לעשות הכל על מנת להשאיר את פדרו ומשפחתו בישראל. בנוסף נבדקות מספר אפשרויות להעסקתו במועדון (במידה ואכן ישאר, כפי שכולנו מקווים ומייחלים)".

טקס הוקרה של בני יהודה לשחקנה לשעבר פדרו גלבאן. שלומי גבאי
גלבאן בטקס הוקרה של בני יהודה לפני כמה שבועות/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully