וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל נשים: ארה"ב ושבדיה עלו לשמינית, לויד עשתה היסטוריה, תאילנד בכתה מהשער

שבדיה הביסה 1:5 את התאילנדיות, שהתמוגגו מהשער המצמק. ארה"ב הביסה 0:3 את צ'ילה, קרלי לויד הפכה לראשונה שכובשת 6 מונדיאלים רצופים

נבחרת תאילנד, כדורגל נשים. רויטרס
מודות לקהל בסיום. תאילנד/רויטרס

נבחרת שבדיה הרשימה היום (ראשון) כשגברה 1:5 על תאילנד באצטדיון בניס במסגרת מונדיאל הנשים, והבטיחה את מקומה בשמינית הגמר. התאילנדיות הגיעו למשחק אחרי התבוסה המשפילה 13:0 לארה"ב, הגדולה בתולדות הטורניר, וגם היום הן לא הצליחו להתמודד עם היריבה (בעיקר בכל הנוגע למאבקים הפיזיים והאוויריים) וסיימו את המשחק מובסות, אבל הפעם לפחות הצליחו לכבוש שער מצמק ומנחם, שגרם להתרגשות גדולה על הספסל.

עוד בנושא
מונדיאל נשים: ארה"ב הביסה את תאילנד 0:13 במשחק מביך
"מביש, מגעיל ומביך": נבחרת הנשים של ארצות הברית תחת מתקפה

נבחרת שבדיה, כדורגל נשים. רויטרס
מהשער השלישי כבר לא חגגו. שבדיה/רויטרס

השבדיות, כאמור, שלטו כבר מהפתיחה, וכבשו שני שערים מהירים כבר ב-20 הדקות הראשונות. הבלמית לינדה סמברנט כבשה ראשונה מהגבהה מכדור חופשי, בעוד הקשרית קוסוברה אסלני דחקה ריבאונד כדי להכפיל. פרידולינה רולפו הוסיפה את השלישי בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, ואיפשרה לשבדיות לרדת בהפסקה ביתרון 0:3. החלוצה לינה הרטיג ורובנסון הצליחו להשלים את החמישייה, כשאת השערים האלה השבדיות כבר לא חגגו, אולי כתגובה לחגיגות המופגנות של האמריקאיות במהלך הניצחון המשפיל שלה מול תאילנד. בתוספת הזמן הגיע הרגע המתוק של התאילנדיות, כשקאנג'נפורן סונג-נגון צימקה בשער ראשון של הנבחרת בטורניר, דבר שגרם להתרגשות גדולה גם על הספסל וגם ביציעים, כשכל האצטדיון הריע לתאילנדיות, כולל אוהדי שבדיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נבחרת תאילנד, כדורגל נשים. רויטרס
גם זו שמחה. תאילנד/רויטרס
נבחרת תאילנד, כדורגל נשים. צילום מסך
אחרי 18 שערים, סוף סוף. תאילנד חוגגת עשר/צילום מסך

גם נבחרת ארצות הברית העפילה לשמינית הגמר, אחרי שהביסה ללא קושי 0:3 את צ'ילה. אחרי 13 השערים במשחק הראשון, האמריקאיות "הסתפקו" היום בשלושה שערים במחצית הראשונה, והפעם נעצרו במחצית השנייה, כולל החמצת פנדל. מחזיקת הגביע נהנתה משני שערים של קרלי לויד, שבדקה ה-11 כבשה בבעיטה יפה מ-16 מטר, ובהמשך הוסיפה בנגיחה (36) והפכה לראשונה שכובשת בשישה גביעי עולם ברציפות. הקשרית ג'ולי ארץ הוסיפה שער בנגיחה נוספת (26). שוערת צ'ילה ופריס סן ז'רמן, כריסטיאן הנדלר, סיפקה כמה הצלות מרהיבות כדי למנוע מהאמריקאיות להגדיל את התבוסה. לויד, שאחרי השער השלישי חגגה באיפוק מופגן כתגובה לביקורת שהייתה נגד האמריקאיות (שמחצו את התאילנדיות וחגגו), החמיצה בדקה ה-81 פנדל שיכול היה להשלים עבורה שלושער.

קרלי לויד, נבחרת ארה"ב כדורגל נשים. רויטרס
יהיה קשה לשחזר את ההישג הזה. לויד/רויטרס
ג'ולי ארץ, שחקנית נבחרת ארה"ב, כדורגל נשים. רויטרס
הספסל חוגג עם הכובשת. ארץ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully