וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל נשים: ארה"ב הביסה את תאילנד 0:13 במשחק מביך

אלופת העולם רשמה את התוצאה הכי גבוהה בתולדות הגביע העולמי, אלכס מורגן כבשה חמישייה. שבדיה והולנד השיגו ניצחונות

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

משחקי הסיבוב הראשון במסגרת מונדיאל הנשים 2019 שנערך בצרפת ננעלו היום (שלישי) עם שיא היסטורי: ארה"ב הביסה את תאילנד 0:13 במשחק שבוודאי לא הוסיף כבוד לטורניר. אלופת העולם בעטה 40 פעמים לשער, מהן 20 בעיטות למסגרת, ופירקה את התאילנדיות חסרות האונים ללא רחמים. אלכס מורגן הפנטסטית כבשה חמישייה ותאילנד התפוררה לחלוטין עם ספיגה של שישה שערים ברבע השעה האחרונה. זה הניצחון הכי גדול בתולדות הגביע העולמי; נשים וגברים.

עוד בבית ו' בו משחקת ארה"ב, שבדיה ניצחה את צ'ילה 0:2. המשחק בראן הופסק לדקות ארוכות בדקה ה-72 בשל גשם זלעפות, אבל לאחר מכן קוסוברה אסלני (83) והמחליפה מדלן ינוגי (94) כבשו.

המשחקים של היום התחילו בלה האבר עם 0:1 דרמטי ביותר של אלופת אירופה הולנד על ניו זילנד במסגרת בית ה'. ההולנדיות, שסומנו כפייבוריטיות לפני המשחק, שלטו לחלוטין בקצב והגיעו להמון הזדמנויות, אבל הכדור סירב להיכנס לרשת ונעצר פעם אחר פעם על ידי השוערת המצוינת ארין ניילר. ג'יל רורד, ששיחקה בשנתיים האחרונות בבאיירן מינכן ובעונה הבאה תשחק בארסנל, עלתה מהספסל בדקה ה-76 ובדקה ה-92 נגחה מקרוב פנימה כדי לסדר לאורנז' ניצחון דרמטי ולהימנע מהפתעה גדולה.

שחקניות נבחרת ארה"ב בכדורגל, אלכס מורגן (שמאל) מייגן ראפינו. רויטרס
חגגה חמישייה. מורגן משמאל עם ראפינו/רויטרס
שחקנית נבחרת הולנד ג'יל רורד חוגגת. GettyImages
עלתה מהספסל וסידרה ניצחון חשוב. ג'יל רורד חוגגת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully