וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מביש, מגעיל ומביך": נבחרת הנשים של ארצות הברית תחת מתקפה

פרשנים ואוהדים לא אהבו את חגיגות השערים המופגנות ב-0:13 על נבחרת תאילנד המושפלת, בה מספר שחקניות פרצו בבכי: "קשה לצפייה"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

נבחרת ארצות הברית עשתה אתמול (שלישי) היסטוריה כשניצחה 0:13 את נבחרת תאילנד במונדיאל הנשים בצרפת. אלופת העולם השיגה את התוצאה הכי גבוהה אי פעם במונדיאלים, ולא רק במונדיאל הנשים אלא גם במונדיאל הגברים. מי שכיכבה הייתה אלכס מורגן שהבקיעה חמישייה, אבל אחרי המשחק רוב הפוקוס הלך דווקא אל חגיגות השערים המופגנות של האמריקאיות, אשר עוררו סערה גדולה וספגו ביקורת.

"זה היה מביש, מגעיל ומביך", אמר הפרשן הקנדי דן וויסדן בסיום. הוא הגיב לכך שהאמריקאיות, שלא הורידו את הרגל מהגז עד לסיום, חגגו כל אחד מהשערים בהפגנתיות אל מול התאילנדיות המושפלות. "זה לא עובד ככה", הוסיף. "כולם ידעו את הבדלי הרמות. צריך להפגין כבוד כלפי היריבה בשלב מסוים. זה היה פשוט עצוב וקשה לצפייה". קיילין קייל, שחקנית נבחרת קנדה לשעבר, לא פיספסה הזדמנות לתקוף את הקולגות של היריבה הגדולה ואמרה: "אני נגעלת. זאת לא התנהגות".

שחקניות נבחרת ארצות הברית חוגגות. AP
"זה יחזור לרדוף אותן בעתיד". האמריקאיות חוגגות/AP

"זה יחזור לרדוף אותן בעתיד", סיכם הפרשן מייק דוקי, שנתן כדוגמה את הניצחון 0:8 של גרמניה על אסטוניה במוקדמות היורו אתמול. "הגרמנים הפסיקו לחגוג אחרי השער הרביעי, ובצדק. צריך לכבד את היריב. הנבחרת האמריקאית הראתה יהירות, וזאת לא תכונה חיובית בכדורגל או בספורט בכלל". דוקי גם דיווח שמספר שחקניות תאילנדיות ביקשו במהלך המשחק מהאמריקאיות להפסיק, אך הן סירבו להקשיב. הנבחרת התאילנדית הלכה בסיום המשחק לאוהדיה והתנצלה בפניהם דקות ארוכות. מספר אנשי צוות ושחקניות אף פרצו בבכי בירידה לחדרי ההלבשה.

והיו מי שהחמיאו לאמריקאיות על הסגנון הזה. הת'ר גריוק, שחקנית עבר אוסטרלית ופרשנית בהווה, אמרה: "זאת מנטליות של ווינריות. אני שומעת אנשים שאומרים שזה חסר כבוד כלפי התאילנדיות, ואני חושבת שזה הפוך. עצם זה שיריבה ברמה של ארצות הברית לא מפסיקה לשחק חזק ונותנת את כל כולה, זאת כנראה המחמאה הכי גדולה עבור נבחרת ברמה של תאילנד. הן לא זילזלו בהן אפילו לשנייה".

עוד באותו נושא

מונדיאל נשים: ארצות הברית הביסה 0:13 את תאילנד

לכתבה המלאה
שחקניות נבחרת תאילנד מתנצלות. AP
ערב שהן ירצו לשכוח. שחקניות נבחרת תאילנד מתנצלות בפני הקהל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully