וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יובל זוסמן אחד השומרים הקבוצתיים הטובים ביותר בדראפט"

בארה"ב פרסמו דוח סקאוטינג מקיף אודות הישראלי, לו "תחושה עילאית למשחק" וסט כישורים שיכול להפוך אותו לשחקן ששווה בחירת טופ 25

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: זוסמן ושחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות

"בעונה הבאה אשחק או במכבי תל אביב או בקבוצה מה-NBA", הכריז יובל זוסמן לאחר הזכייה באליפות ביום חמישי האחרון. חמישה ימים בלבד נותרו דראפט 2019 שייקבע האם החלום של שחקן מכבי תל אביב יכול להפוך למציאות, ובינתיים, בארצות הברית ממשיכים לנתח את מעמדו לקראת רגע האמת.

באתר Therookiewire מבית "USA TODAY" סקרו את השחקנים הבינלאומיים שצפויים להיבחר בדראפט, והקדישו פרק נכבד לזוסמן - כולל שלל סרטונים המנתחים את היתרונות והחסרונות שלו. "זוסמן רחוק מהמיינסטרים, ולמרות היעדר ההייפ, החליט להישאר בדראפט", נכתב על הישראלי. "הוא גדול וחזק, יש לו את השכל, הגודל והאתלטיות כדי להתחרות ביורוליג. מה שבולט אצלו זה יכולת המסירה והתחושה הכללית למשחק. הגובה שלו, IQ הכדורסל והגיוון במסירות הן תכונות מצוינות ל-NBA".

יכולת המסירה, בפרט, הרשימה את הכותב, בן פייפר, מאתר NBADRAFT: "הוא מוסר נפלא בתנועה, יש לו מודעות פנטסטית למה שקורה בפרקט ויכולת בלתי נלאית לדעת כל הזמן איפה השחקן הפנוי. זוסמן גם מוסר פנטסטי מהפיק אנד רול, הוא קורא כל מצב ויודע לאן להביא את הכדור. הטיימינג והקריאה שלו את המצבים בפיק אנד רול מצוינת".

עוד בנושא:

שבוע לפני הדראפט: בארה"ב צופים ליובל זוסמן בחירה בסוף הסיבוב השני
ניקולה וויצ'יץ': "החוק החדש אפילו יותר גרוע מהחוק הרוסי. זה מצחיק"
הדיאנדרה קיינ'ז של העולם: האבטיפוס שספרופולוס רוצה לראות במכבי תל אביב

יכולת הקליעה של זוסמן "השתפרה משמעותית" לאורך הקריירה שלו, כך על פי דוח הסקאוטינג, שציין כי החולשה ההתקפית העיקרית של הישראלי היא הובלת הכדור שלו והאקספלוסיביות שלו: "יש לו צעד ראשון סולידי והוא חזק מאוד, אבל הכדרור שלו ממוצע וקצת מפוזר לעתים. הוא מתקשה לסיים ליד הטבעת. התקפית, זוסמן יכול למצוא עצמו כאופציה רביעית או חמישית, כשחקן כנף שלעתים יוצר בפיק אנד רול. בהנחה שיזרוק שלשות, מה שככל הנראה יקרה, זוסמן יכול להיות שחקן התקפה מוצלח בקבוצה טובה".

ומכאן, להגנה: "הגודל וה-IQ של זוסמן בולטים לא פחות בהגנה מאשר בהתקפה. חוסר האקפלוסיביות קצת מקשה עליו להגן על הטבעת כשומר מהצד החלש, התקרה שלו קצת נמוכה מבחינת אתלטיות, אבל הטיימינג והיכולת שלו לחזות מהלכים, ביחד עם האורך שלו, יכולים לחפות על כך. המהירות שלו מצד לצד תאפשר לו להחזיק מעמד מול רוב שחקני הכנף ב-NBA. הוא יתקשה מול גארדים מהירים. הכלים והתחושה שלו למשחק הופכים אותו לאחד השומרים הקבוצתיים הטובים ביותר בדראפט, תכונה יקרת ערך שלעתים לא מוערכת מספיק בדראפטים. המודעות שלו בצד החלש והתזמון שלו ברוטציות הגנתיות היא ללא דופי. הוא כל הזמן אקטיבי, כל הזמן סורק את הפרקט ומחפש לעשות מהלך. הוא פליימייקר הגנתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לסיכום, כך נכתב, "זוסמן רחוק מלהיות פרוספקט נוצץ, מה שקצת הותיר אותו בצד, אבל יש לו הרבה מהתכונות החיוביות שמאפיינות כדורסל מנצח: קליעה, מסירה, IQ כדורסל גבוה, הגנה קבוצתית ויכולת הגנתית מגוונת. עם התחושה העילאית שלו למשחק, החוזק וסט הכישורים הזה, לזוסמן יש פוטנציאל לשבור את התקרה שלו. הוא אמור להיות שחקן רוטציה סביר ב-NBA עם פוטנציאל להיות "רול פלייר כוכב" בקבוצה שמתחרה על אליפות, תוצאה ששווה בחירת טופ 25 בדראפט הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully