וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הטיות המשחקים בספרד: גם שמו של צ'ירו אימובילה הוזכר

חלוץ לאציו הוזכר בשיחות טלפון כמי שצפוי להיות לקוח קבוע בקזינו לא חוקי. כמו כן, אחד החשודים התרברב בקשריו עם פרוזינונה

ריאל מדריד TV

צ'ירו אימובילה ופרוזינונה הוזכרו בשיחות טלפון שיורטו כחלק מחקירת פרשת מכירות המשחקים בספרד, כך מדווח הערב (שבת) בספרד. השמות של חלוץ לאציו ופרוזינונה עלו בשיחות טלפון בין החשודים בפרשת השחיתות, שמובילה לקשרים חזקים גם עם איטליה.

אחד החשודים - מטיה מאריוטי שמו - מואשם בכך שניהל רשת הימורים בלתי חוקית, בה הימרו אימובילה וקרלוס ארנדה הידוע לשמצה באופן קבוע. החלק הבעייתי ביותר מבחינת פרוזינונה הוא זה בו מאריוטי אומר לבן שיחו כי הוא ו"משלחת" מטעמו ייפגשו עם שלושה או ארבעה שחקני הקבוצה יציעו להם להטות תוצאה של משחק.

עוד בנושא:

בספרד הופתעו שארנדה וראול בראבו נעצרו רק עכשיו: "כולם מפחדים בשכונה"
לדיווח הראשוני על התפוצצות הפרשה בספרד

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג. GettyImages
אימובילה עם הפרסומת למרתון בט על החולצה/GettyImages

פרוזינונה, יש לציין, ירדה העונה ליגה אחרי עונה אחת בלבד בסרייה A. אגב, חוקי ההימורים באיטליה קובעים שאי דיווח על פנייה להטיית תוצאות עלול להוביל לעונש חמור מאוד והשעיות לשלוש שנים, אפילו אם ההצעה סורבה.

אחת השיחות שיורטו הייתה בין מאריוטי לארנדה, בה הראשון מתדרך את השחקן איך עליו לפנות לאנשי פרוזינונה כדי לשכנע אותם לשנות תוצאה או כמות שערים במשחק. מאריוטי גם מתרברב בכך שיש לו חבר, אותו הוא מכנה "חברי עם השיער הארוך", שצפוי לפתוח בית הימורים לא חוקי ובו צ'ירו אימובילה אמור להיות לקוח קבוע.

מאריוטי גם מתרברב בקשריו בפרוזינונה ואומר: "לחבר שלי עם השיער הארוך יש קשרים עם המאמן שלהם ועם הקבוצה, הוא קרוב מאוד לשחקנים, אתה מבין? הוא הולך לארוחות ערב עם השחקנים. יש לנו את המאמן ועוד שלושה או ארבעה שחקנים שחברים שלנו שם. אני אלך איתם לארוחת ערב ואשאל אותם אם הם רוצים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully