וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"7 שחקני ויאדוליד מכרו את המשחק מול ולנסיה": ההקלטות בספרד נחשפות

ההקלטות חושפות: ויאדוליד "סידרה" לעטלפים מקום בליגת האלופות במחזור הנעילה בתיווכם של ראול בראבו וקרלוס ארנדה. על פי החשד, הקפטן בורחה פרננדס קיבל 50 אלף יורו בתמורה למכירה

עריכת וידאו: מתן חדד

פרשיית הטיית המשחקים ממשיכה להסעיר את הכדורגל הספרדי, בעיקר כשנחשפים לממדיה. אמש (שני) פורסם ב"אל מונדו דפורטיבו" שבמסגרת חקירת המשטרה התברר ששבעה שחקנים מויאדוליד היו שותפים להטיית משחק גורלי מול ולנסיה בעונה החולפת, שבסופו העטלפים הבטיחו מקום בליגת האלופות עם ניצחון 0:2 (במשחק שבו שני השערים של ולנסיה הובקעו עם מעט "עזרה" מצד היריבה). על פי החקירה, הכדורגלן לשעבר קרלוס ארנדה, אחד החשודים המרכזיים בפרשייה, היה זה שהנחה את שחקני ויאדוליד להפסיד בכל מחצית.

"אחי, ולנסיה תנצח במחצית הראשונה, ותנצח גם במחצית השנייה. בוודאות", נשמע קרלוס ארנדה אומר באחת ההקלטות שנחשפו על ידי "אל מונדו דפורטיבו". בהקלטה אחרת, נשמע ארנדה אומר לשחקני ויאדוליד, כביכול, "תהמרו על המשחק ב-10 אלפים יורו, ותקבלו בתמורה 20 אלף".

בורחה פרננדס, קפטן ויאדוליד שפרש אחרי המשחק המדובר מול ולנסיה, היה אחד המעורבים הבולטים בהטיית המשחק. על פי החשד, הוא הונחה על ידי ארנדה וראול בראבו, הכדורגלן הנוסף שעצור, להפסיד במשחק 2:0. הוא אף נפגש עם בראבו יומיים לפני המשחק במשרדים של ויאדוליד מסיבה לא ברורה. לטענת המשטרה, פרננדס גם גרף את הרווח המקסימלי - כ-50 אלף יורו על פי הערכות - עבור הטיית המשחק.

עוד בנושא

"האנשים בשכונה מפחדים מראול בראבו, עדיף לא להגיד כלום"
גל מעצרים בספרד: כדורגלנים מהליגה הבכירה חשודים בהטיית משחקים
חוסה אנטוניו רייס נהג במהירות 237 קמ"ש, אחד הצמיגים ברכב התפוצץ

בורחה פרננדס, ריאל ויאדוליד. GettyImages
נפגש עם ראול בראבו יומיים לפני המשחק. קפטן ויאדוליד בורחה פרננדס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully