וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מתגוננים: "גם כשאוגו והובאן חתמו כולם שאלו מי אלה"

בקבוצה לא התרגשו מהביקורות על ההחתמות האחרונות והזכירו את תקדים קואנקה: "מרין וקאריו צעירים ורעבים, הם יהיו הפתעה גדולה". מרין העדיף את באר שבע על פני סינסינטי

עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- על רקע הביקורות על איכות הרכש, בבאר שבע מתגוננים

- לטענת אנשי הקבוצה, ג'ימי מרין וחוסה אנחל קאריו "יהיו הפתעות גדולות"

- מרין העדיף את ההצעה של באר שבע על פני זו של סינסינטי

- מרין סיפר על החתימה בבאר שבע: "זו היתה החלטה קשה"

seperator

בהפועל באר שבע שומעים את הביקורות על איכות הזרים שצורפו לקבוצה ומשוכנעים שרבים יאכלו בסופו של דבר את הכובע. "כשצירפנו את איסק קואנקה בסכומים מטורפים אמרו 'איזה שחקן איכותי הפועל באר שבע הביאה', ובסוף רק ירדו עלינו שהבאנו אותו כי הוא כל הזמן היה פצוע", הזכירו גורמים במועדון. "חוסה אנחל קאריו וג'ימי מרין הם שחקנים צעירים ורעבים שבאים לכאן כדי להוכיח את עצמם ולהילחם על קריירה אירופית בהמשך. מרין יהיה הפתעה גדולה וגם קאריו יוכיח שאפשר להביא שחקנים טובים מהליגה השנייה בספרד".

בבאר שבע יש כאלה שהזכירו הבוקר כי מלכתחילה אמרו במועדון, הרבה לפני שאלונה ברקת התמודדה לבחירות, שתקציב המועדון יקטן ב-30 אחוז, כך שממילא הכוונה היתה להחתים זרים זולים. "אובידיו הובאן וג'ון אוגו לא היו שחקנים יקרים וראיתם מה הם תרמו לאליפויות של הפועל באר שבע. כשהם הגיעו לישראל גם שאלו מי אלה השחקנים האלה".

עוד בנושא

יום עמוס בהפועל באר שבע: מרין הקוסטה ריקני וקאריו הספרדי סיכמו לשלוש שנים
בהפועל באר שבע מבהירים, למרות השמועות: מאור בוזגלו כלל לא בתוכניות שלנו
הפועל באר שבע ממשיכה לחדש את פניה: שון גולדברג חתם לשלוש שנים בקבוצה

עוד באותו נושא

קאריו לא פורה: חוסה אנחל קאריו ממש לא מתאים להפועל באר שבע

לכתבה המלאה
ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע חוגג מאחוריו אובידיו הובאן. קובי אליהו
גם כשהם חתמו היו סימני שאלה. אוגו והובאן/קובי אליהו

מרין, קשר נבחרת קוסטה ריקה, החמיץ את האימון של הנבחרת שלו שמתכוננת לגביע הזהב במרכז וצפון אמריקה ויגיע לישראל ביום שישי. בנבחרת קוסטה ריקה הייתה כנראה אי הבנה רצינית, כי עכשיו הנבחרת לא תוכל לרשום במקומו שחקן אחר. היא תישאר עם 22 שחקנים לגביע הזהב כי אפשר לרשום מחליף רק במקרה של פציעה. על פי הדיווחים בקוסטה ריקה, הוא ייענש על ידי ההתאחדות.

על פי הדיווחים היתה למרין הצעה רצינית גם מסינסינטי מה-MLS, הקבוצה של קני סייף, אבל הוא התעקש לשחק באירופה ובקבוצה שמשתתפת במפעלי אופ"א.

מרין צוטט אתמול כאומר: "דיברתי עם המאמן והוא אמר שאני עשוי לספוג עונש, אבל אני רגוע. אני רוצה להגיע לישראל ולהצליח. בשבוע שעבר הסוכן שלי התקשר ואמר שיש התעניינות רצינית מישראל ובימים האחרונים כל המסמכים הועברו. זו הייתה החלטה קשה, הייתי צריך להתייעץ עם המשפחה שלי לפני שחתמתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully