וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: ג'ימי מרין וחוסה אנחל קאריו סיכמו לשלוש שנים

12.6.2019 / 15:55

קשר נבחרת קוסטה ריקה (21) והחלוץ הספרדי (25) ינחתו בארץ ואחרי שיעברו בדיקות רפואיות, יחתמו. גורמים במועדון מבהירים: מאור בוזגלו לא בתכניות

יוטיוב

בווידאו: אחד משעריו היפים של קאריו בספרד

רכש כפול להפועל באר שבע: האדומים הודיעו היום (רביעי) על סיכום רכישתו של קשר נבחרת קוסטה ריקה, ג'ימי מרין (21). הוא צפוי לנחות בסוף השבוע בישראל לבדיקות רפואיות, ואם יעבור אותן בהצלחה יחתום על חוזה לשלוש עונות. הוא מגיע מהרדיאנו המקומית, ויש לו 5 הופעות בנבחרת קוסטה ריקה. הוא היה בסגל שלה לגביע הזהב שיתחיל ביום שבת, אבל ביקש אישור מיוחד להשתחרר ממנו בשל החתימה בקבוצה חדשה וקיבל את ברכת הדרך מהנבחרת.

מוקדם יותר באר שבע הודיעה רשמית על סיכומו של החלוץ חוסה אנחל קאריו. הספרדי בן ה-25 ינחת מחר בישראל, יעבור בדיקות רפואיות ולאחריהן צפוי לחתום לשלוש שנים. בבאר שבע החליטו להחתים את החלוץ לשלוש שנים גם מתוך אמונה שהוא יהיה סיפור הצלחה וגם כי השחקן התעקש להגיע ליותר מעונה אחת. בכל מקרה לא מדובר בעלויות גבוהות ולא בחוזים שמתקרבים למה ששולם בעבר.

קאריו בן ה-25 עבר בהעברה חופשית מקאדיס לקורדובה בינואר האחרון. הוא כבש שני שערים ב-10 הופעות אך לא הצליח למנוע מקבוצתו ירידה לליגה השלישית ואתמול התיר את חוזהו והפך לשחקן חופשי כי שבאר שבע לא תצטרך לשלם דמי העברה. קאריו, שגדל במורסיה, שיחק לפני כן שתי עונות בקאדיס במדיה הוא כבש שמונה שערים ב-42 הופעות. הוא יכול לשחק כחלוץ או כקיצוני ימני.

צפו בביצועיו של מארין

קאריו כובש במספרת

חוסה אנחל קאריו במדי קאדיס. GettyImages
יחזק את ההתקפה של באר שבע. קאריו/GettyImages

השניים יצטרפו אל ארבעת הזרים שיש לקבוצה: מיגל ויטור, אריק סאבו, קווין טאפוקו ונייג'ל האסלביינק. בשלב הזה כל ארבעת הזרים הוותיקים אמורים לנחות בארץ ולהתחיל את האימונים ואין כוונה להשתחרר מהם, אלא אם המועדון יחליט לבסוף לעשות מהלך ולצרף זר בתפקיד אחר ואז ינסו למצוא לאחד מהם קבוצה. בכל מקרה בבאר שבע רוצים לצרף גם שחקן ישראלי בעל שיעור קומה. במסגרת השיחות שהיו עם בית"ר ירושלים על מיכאל אוחנה, ביקשה באר שבע את דוד קלטינס אבל בית"ר לא הסכימה לדון בשחרורו.

ביום ראשון כאמור תחל הפועל באר שבע את האימונים וב-24 בחודש תמריא למחנה האימונים. למחנה לא ייצאו חמשת השחקנים שקיבלו הודעות כי הם לא בתכניות המקצועיות לעונה הבאה. כזכור מדובר בעדן בן בסט, דור אלו, שיר צדק, חן עזרא ובן תורג'מן. האחרון למעשה סיים את דרכו במועדון אחרי שהגיע לסיכום על גמר חשבון והתרת חוזהו. תורג'מן נגרע מסגל הקבוצה ויחפש כעת קבוצה חדשה.

בבאר שבע יילכו לקראת השחקנים שהתבקשו לעזוב ואם יהיה צורך בהשלמת שכר בצורה מסוימת, באר שבע תעמוד בכך ולא תכשיל את העסקה. "באמת חשוב לנו שהשחקנים שהתבקשו לעזוב ימצאו לעצמם בית חדש ויהיו מרוצים ואם יהיה צורך, נעזור קצת גם בקטע הכלכלי", הבטיחו במועדון.

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. קובי אליהו
עדיין לא התקבלה עליו הצעה. אריאל הרוש/קובי אליהו

שחקני הנבחרת שחזרו אתמול לארץ וייצאו לחופשות, התבקשו להתייצב לאימונים ב-23 בחודש, יום לפני היציאה למחנה האימונים. אריאל הרוש מחזיק בחוזה לעונה הבאה ולמרות שהוא רוצה לעזוב לחו"ל, אין עדיין הצעה שהונחה לשחרורו. בבאר שבע לא יצטערו אם הרוש ישאר במועדון ויאבק באוהד לויטה על האפודה הראשונה. במועדון הבהירו כי מדובר בעונה חדשה והכל יכול להשתנות, כך שאין שום סיבה שהרוש לא יאמין שבכוחו לחזור לשער הקבוצה ולהיות השוער הבכיר.

בכל הקשור למאור בוזגלו, מבהירים גורמים במועדון כי בשלב הזה הוא לא בתכניות לעונה הבאה ואין כרגע שום מחשבות על החזרתו למועדון. מאור מליקסון שהשתחרר מבית החולים, נמצא כרגע עדיין בפרוטוקול של חמישה שבועות החלמה מניתוח בקע. יחד עם זה ברור כי הזיהום שהתפתח והבעיה הרפואית שהתלוותה לניתוח מצריכים בדיקות שהוא יעבור בתקופה הקרובה ויותר מפעם אחת. במועדון מקווים שהקפטן יוכל לחזור לשחק כדורגל ולהיות חלק מהקבוצה גם בעונה הבאה. מליקסון אמר הבוקר: "אני מודה לכולם על ההתעניינות והאהבה הרבה שמורעפת עלי, תודה לכולם". מהמועדון נמסר שמאור מבקש להימנע מביקורים.

נקודה קריטית שעדיין לא קיבלה תשובה במועדון היא עתידה של הבעלים אלונה ברקת. אף שהיא עובדת כרגיל ומסייעת בבניית הקבוצה לעונה הבאה, במועדון עדיין רוצים לדעת האם ברקת בכל זאת תתמודד לבחירות בחודש ספטמבר או שתוותר על העניין. בשלב הזה ברקת עדיין לא החליטה אם להתמודד גם לבחירות הקרובות. ב-20 בחודש תסתיים תקופת חידוש המנויים לעונה הבאה. במועדון טוענים כי הקהל מביע אמון למרות האכזבה מהעונה שעברה ואין פיחות משמעותי ביחס למכירת המנויים לעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully