וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.6: דה ליכט ממשיך להתרחק מברצלונה, פרנק ריברי בדרך ליעד מפתיע?

הקטלאנים לא מוכנים להשוות את הצעת הענק שפ.ס.ז' הגישה לבלם. הצרפתי הוותיק מועמד לשפילד יונייטד, לוקאקו כבר סיכם באינטר

יוטיוב

* סלאבן ביליץ' מונה למאמן ווסט ברומיץ' וחתם לשנתיים במועדון מליגת המשנה: "כשקיבלתי את ההצעה לא חשבתי פעמיים", אמר הקרואטי בן ה-50.

* הרטה ברלין הודיעה על רכישתו של הקשר אדוארד לובן בן ה-22 מנירנברג תמורת 7 מיליון יורו.

* אחרי שלוש שנים וחצי בסין, אקס צ'לסי ראמירס (32) חזר לברזיל וחתם לארבע שנים בפלמייראס.

* מיינץ הודיעה על רכישתו של רונאל פייר גבריאל ממונאקו. המגן, שחוגג היום את יום הולדתו ה-21, חתם אצל האדומים עד 2024 ואמר: "שמעתי הרבה דברים חיוביים על מיינץ, זה מועדון שסומך על שחקנים צעירים, במיוחד הצרפתים".

* סאות'המפטון החתימה את מוסא דג'נפו, הקיצוני בן ה-20, שמגיע תמורת 12 מיליון יורו (יכול להגיע ל-15 מיליון עם הבונוסים והסעיפים). המאלזי חתם לחמש שנים במועדון. ב-38 הופעות בליאז' בעונה שעברה הוא כבש 11 שערים והוסיף 6 בישולים.

* השוער היווני גיורגיוס אתנסיאדיס עבר מאסטראס טריפוליס לאא"ק אתונה, אחרי שחתם לארבע שנים.

* פריס סן ז'רמן מכרה את מוסא דיאבי, החלוץ בן ה-19, לבאייר לברקוזן תמורת 15 מיליון יורו ו-20 אחוז ממכירה עתידית. הוא מחר יגיע לגרמניה ויחתום לחמש שנים.

שמועות

* אחרי הדיווחים אמש בצרפת לפיהם מתייס דה ליכט על סף סיכום בפריס סן ז'רמן, סוכנו מינו ראיולה - שקיבל רק לאחרונה אישור לחזור לבצע עסקאות - מצנן את ההתלהבות וטוען ש"מדובר בפייק ניוז". "זו דוגמא קלאסית להנפצה מוחלטת", אמר לתקשורת האיטלקית, אחרי שצולם בפריס כביכול כדי לדון במעבר של הבלם ההולנדי הצעיר למועדון הפאר הצרפתי. "ביקשו ממנו להצטלם, אבל לא ידעתי שמדובר בעיתונאי. הכל שקרים".

עם זאת, על פי "גרדיאן", הבעלים של פריס סן ז'רמן החליט להגיש הצעה גרנדיוזית על הכדורגלן: פ.ס.ז' תשלם 70 מיליון יורו פלוס בונוסים (יותר מה-75 מיליון יורו שבארסה הציעה) אבל המפתח יהיה ההצעה לשחקן עצמו: 20 מיליון יורו לשנה, 380 אלף יורו לשבוע, מה שיהפוך אותו לכדורגלן עם אחת המשכורות הגבוהות בעולם. על פי "מארקה", הבלם הולך ומתרחק מברצלונה מיום ליום, שכן הקטלאנים לא מוכנים להשוות משכורת כל כך גבוהה. זאת ועוד: בפריס סן ז'רמן הוא יודע שמקומו בהרכב מובטח, בעוד באלופת ספרד התחרות על ה-11 עלולה להיות קשה יותר. גם יובנטוס ומספר קבוצות אנגליות עדיין בתמונה, אולם אלופת צרפת כרגע הפייבוריטית הברורה.

* "הכותרת הראשית ב"סאן" הבוקר: "מנצ'סטר יונייטד עושה מאמץ אחרון בניסיון לגנוב את אנטואן גריזמן מברצלונה". אתמול מנכ"ל אתלטיקו מדריד אמר שגריזמן חתם בבארסה כבר במרץ, אבל באנגליה טוענים: "יונייטד מוכנה לשבור את שיא ההעברות שלה ולשלם 95 מיליון ליש"ט על הכוכב הצרפתי". יש לציין כי בקרב אוהדי ברצלונה אין התלהבות גדולה מהגעתו של השחקן.

* על פי ESPN, מנצ'סטר יונייטד לא מוותרת על הארי מגווייר, אף שלסטר סיטי דורשת 80 מיליון ליש"ט עבורו.

* מועמדת מפתיעה לצרף את פרנק ריברי שסיים את חוזהו בבאיירן מינכן: שפילד יונייטד, העולה החדשה לפרמיירליג.

* באיטליה טוענים: אינטר סיכמה עם רומלו לוקאקו את חוזהו במועדון, שישלשל לכיסו 7.5 מיליון יורו לעונה עד 2024. כעת כל שנותר הוא להגיע עם מנצ'סטר יונייטד לסיכום על מכירה - השדים האדומים דורשים 70 מיליון יורו, הנראזורי ינסו להפחית מהסכום.

* בקטלוניה טוענים: אחרי שארנסטו ואלוורדה נפגש עם הנהלת ברצלונה, הוא הסכים למכור את איוון ראקיטיץ', מהשחקנים האהובים עליו, וזאת רק "במחיר הנכון", אם תגיע הצעה ראויה.

* בצרפת שוב חוזרים לסיפור ישן: ליברפול חידשה את העניין בקשר ליון נביל פקיר, אחרי שהצרפתי בן ה-25 סיכם לכאורה בקבוצה כבר בשנה שעברה אבל בסוף נשאר. על פי הדיווח, מחירו יהיה כ-60 מיליון יורו, אולם על פי דיווחים, אלופת אירופה מוכנה להציע רק כ-30 מיליון יורו.

* איקר קסיאס הכחיש היום דיווחים לפיהם הוא פורש מכדורגל בעקבות התקף הלב שעבר במהלך האימונים בפורטו.

* "מנצ'סטר יוניייטד הציבה מחיר על פול פוגבה", קובעים באנגליה: "מירור" טוען שיונייטד תדרוש 150 מיליון ליש"ט על הצרפתי בן ה-26, וכעת מה שמבדיל בין הצדדים זה כ-17 מיליון יורו (מאחר שריאל מעוניינת לשלם "רק" 150 מיליון יורו). ואם ריאל מדריד קיוותה לטרייד, "ESPN" טוען שהקבוצה מאולד טראפורד לא מעוניינת בגארת' בייל. בו בזמן, באיטליה מדווחים שראשי יובנטוס נפגשו עם ראשי השדים האדומים לאחרונה באנגליה בניסיון להעביר הילוך במגעים.

מתייס דה ליכט שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
הרבה רעש סביב בחור בן 19. דה ליכט/רויטרס

* מילאן רוצה את בלם ליברפול דיאן לוברן, אחרי שקרואטי בן ה-29 הפך לאופציה רביעית של יורגן קלופ בעמדת הבלם.

* ארסנל עומדת להחתים את מרקוס שוברט, 21, שוער דינמו דרזדן וגרמניה הצעירה, שבעונה האחרונה הרשים בליגה השנייה בגרמניה.

* בורוסיה דורטמונד תנסה לרכוש מארסנל את לורן קוסיילני על פי "בילד".

* טולוז הצליחה להאריך את חוזהו של קאלידו סידיבה, 20, הקשר ההגנתי המוערך והמבוקש.

* קשר ארסנל לוקאס טוריירה בדרך החוצה? האורוגוואי, שלא ממש הרשים בעונת הבכורה שלו בפרמיירליג, דיבר במדינתו ואמר: "אני לא יודע אם יש יותר מדי דברים שאני נהנה מהם באנגליה. אני חושב שהיה טוב יותר באיטליה. מחסום השפה עצר אותי, קשה מאוד כשאין לך דיאלוג עם שאר האנשים". לפי השמועות האחרונות, מילאן מעוניינת בו.

* ווסטהאם משוכנעת שהיא קרובה לרכוש את קשר ויאריאל פאבלו פורנאלס תמורת 27 מיליון יורו. הקשר בן ה-23 היה מחוזר על ידי מועדונים נוספים במהלך הקיץ, אבל נראה שהמזרח לונדונים יצרפו אותו בסופו של דבר.

* טאנגי אנדומבלה הוא אחד השחקנים המחוזרים ביותר בקיץ הנוכחי. עכשיו מדווחים באנגליה שמי שמעוניינת לרכוש אותו וכבר נכנסה למו"מ עם ליון לרכישתו היא טוטנהאם. גם יובנטוס עדיין מעוניינת בו.

* לבורוסיה דורטמונד נשארו עוד 40 מיליון יורו לצורך צירוף שחקן הגנה במהלך הקיץ, כך מדווחים ב"בילד". בשבועות האחרונים עלו שמועות לפיהן סגנית אלופת גרמניה עשויה לצרף את בלם באיירן מינכן ג'רום בואטנג.

* ג'ונתן וודגייט צפוי להתמנות היום למאמן מידלסברו. בלם העבר, ששימש כעוזר מאמן של טוני פוליס במהלך העונה החולפת, צפוי להתקדם.

* מרטין אודגור מריאל מדריד ודני אולמו הם המועמדים המובילים להחליף את יוליאן בראנדט בבאייר לברקוזן. ריאל מדריד לא מעוניינת למכור את אודגור, אלא רק להשאיל אותו ולכן לברקוזן עשויה להציע 25 מיליון יורו לדינמו זאגרב תמורת אולמו.

יחד עם ה-150 של פוגבה, הם הולכים לעבור את החצי מיליארד הקיץ

טאנגי אנדומבלה שחקנה של ליון. GettyImages
יעבור בסופו של דבר לטוטנהאם? אנדומבלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully