וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "המהלך של גאידמק היה קצת גזעני. אני לא מביא שחקן כדי לפגוע"

11.6.2019 / 13:07

הבעלים של בית"ר ירושלים מתייחס לפרשת עלי מוחמד: "הוא לא חושש, הקהל יקרא בשמו". על הציפיות: "מבחינת כישרון הסגל שלנו לא נופל ממכבי תל אביב". על רוני לוי: "קיבל את הכלים לכדורגל התקפי"

עריכת וידאו: מתן חדד

בעיצומה של סערת עלי מוחמד, התייחס היום (שלישי) משה חוגג להחתמת הקשר הניז'רי בבית"ר ירושלים. כזכור, מאז ההודעה הרשמית על רכישתו של שחקן מכבי נתניה קיבל הבעלים של בית"ר איומים מכמה אוהדים שזעמו בעקבות שמו של מוחמד, על אף שאיננו מוסלמי, ואף דרש מנציגיו המשפטיים לטפל בכך ולתבוע את האוהדים המאיימים.

אחרי שאתמול פרסם ארגון האוהדים "לה פמיליה" פוסט בו נכתב: "הבעיה שלנו היא עם השם שלו בלבד ולא עם השחקן עצמו. לכן אנו נדאג להחליף לו את השם כדי שהשם מוחמד לא ישמע בטדי!", לאחר שבבית"ר זעמו על כך הפוסט הוסר מהרשת, ולאחר מכן העלה הארגון פוסט חדש בו בירך את מוחמד והסביר שלא ביקש לשנות את שמו אלא רק להעניק לו כינוי.

עוד בנושא

לה פמיליה הודיעו: "נשנה לעלי מוחמד את השם"
עלי מוחמד סירב להתייחס לסערה: "לא אגיב עד שאסגור הכל"
עסקת מוחמד: הרווח, ההפסד וההצעה שנדחתה ממכבי תל אביב

משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים. טל אנגלנדר
יוצא למאבק. משה חוגג/טל אנגלנדר

"אני לא יודע על מה הסערה", אמר חוגג על מוחמד, "מגיע שחקן נהדר, יש קונצנזוס שהוא אחד הטובים בליגה, זו הצהרת כוונות מקצועית, כמועדון שמתמודד על תארים, שמסתכל בלבן בעיניים של מכבי תל אביב, וזה היה שיקול היחיד. לגבי השם של השחקן, שקרוי על שם המתאגרף הנודע מוחמד עלי - זה לא רלוונטי בכלל לכדורגל. אפשר לראות בצורה מאוד בולטת בפייסבוק ובתגובות - 99.9 אחוז מאוהדי בית"ר ירושלים בעד המהלך בצורה גורפת וברורה לגמרי. יש קצת בורות, אבל מנסים להסביר.

"השם מוחמד קשה לאנשים מסוימים - שיהיו בריאים. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם אלמוג כהן שמשחק בגרמניה, האוהדים היו רוצים שישנו לו את השם. היינו מזדעקים. אני שמח מאוד שקומץ קטן הסיר את ההודעה ובירך את השחקן. אמרתי כשהצטרפתי - זה לא מועדון גזעני, זה קהל לא גזעני. יצא דוח של הקרן החדשה, ואלה נתונים בשטח: זה מועדון לא גזעני. מי שיפגע במוניטין של המועדון, נילחם בו. מי שפוגע במוניטין שהשקעתי בו הרבה כסף והרבה זמן, הוא ישלם. הכסף שלי נועד לחזק את בית"ר, לא לקנסות, לא לאבוקות ולא להתפרעויות, ולא לפגיעה במוניטין. מי שיעשה לי נזק כספי, ישלם אותו מכיסו. אני רואה שהקהל מתיישר על זה. היה קנס על אבוקה, הקהל שילם את זה".

על איומי התביעות נגד אוהדים: "יש ארבעה אוהדים שמצאנו ויש לנו את הפרטים שלהם, ויש עדויות, וכל אחד מהם יקבל את התביעה במיליון שקל. צריך להתמקד בדברים הטובים. העונה הקודמת הסתיימה עם תקוות - כולל הניצחון על אתלטיקו מדריד שהראה עוצמות. ההחתמות, עם קינדה, ומוחמד, ולוי גרסיה, מראים עוצמות. אנחנו נדבר על המגרש.

"גם עם לה פמיליה יש לי יחסים טובים. בסך הכל מדובר באנשים עם כוונות טובות, עם משפחות, שעושים הרבה דברים נהדרים, שאותם לא מסקרים. אנשים שעוזרים לזולת, ציונים, שעושים דברים יפים עבור הקהילה ועבור המועדון. אין שום קשר בין כבוד ומערכת יחסים טובה, לבין זה שאם יש משהו שמזיק למועדון ומזיק לכיס שלי, זה לא יעבור בשתיקה. הבהרתי בצורה ברורה: מי שמזיק לי בכיס, אני אפגע לו בכיס.

"לא ישונה שם המשפחה שלו. זה השם שלו, מוחמד. אני בטוח שהוא יכבוש הרבה שערים, והקהל עוד יקרא בשמו".

עוד באותו נושא

עלי מוחמד: "עד שלא אסגור הכל, לא אגיב". לה פמיליה על שינוי השם: "יהיה לו כינוי בטדי"

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
חוגג על רוני לוי: "יוסי חושב שהוא המאמן מספר 1 בישראל ויצעיד את בית"ר לתארים"/יוסי ציפקיס

על מינויו של רוני לוי: "היכולת שלי לקבל את ההחלטה היא פחות טובה משל יוסי בניון. הוא מנוסה ומבין ממני בתחום, ולכן מיניתי אותו. יוסי חושב שהוא המאמן מספר 1 בישראל ויצעיד את בית"ר לתארים, ואני מגבה אותו. נפגשתי איתו, הוא הבין שאני רוצה כדורגל יפה והתקפי, הוא אמר שזה תלוי בכלים שיהיו לו, ועכשיו יש לו את הכלים.

"יש לנו קבוצה מהירה מאוד, קבוצה עם איכות אינדיבידואלית גבוהה מאוד, רעב להצליח, צעירים שעוד אין להם תואר ורצון להוכיח. יחד עם הקהל בטדי והשחקנים האלה - יש ציפייה גדולה מהעונה הבאה.

"מכבי תל אביב פייבוריטים, יש להם סגל חזק מאוד שרץ תקופה ארוכה ביחד, אבל הסגל שלנו מבחינת כישרון לא נופל. אם רוני ויוסי יצליחו לחבר את החבר'ה בצורה טובה, נלך על כל התארים".

על עלי מוחמד: "הוא לא חושש. אנחנו בקשר ארוך איתו. הוא קיבל אינספור הודעות תמיכה, גם מלה פמיליה. יש קונצנזוס מוחלט. אני לא צופה שתהיה שום בעיה". ההשוואה לפרשת הצ'צ'נים: "כל הזמן צריך לשאול למה מישהו עושה משהו. המהלך של גאידמק בזמנו לא היה ממקום נכון. הוא לא הביא אותם בשביל מטרות מקצועיות. אולי ככעס על זה שלא נבחר לראשות העיר. זה לא מכובד, אפילו קצת גזעני. אני לא מביא שחקן כדי לפגוע, אלא רק כדי לעזור לבית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully