וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חוגג מתכוון לתבוע אוהדים שאיימו עליו בעקבות החתמת עלי מוחמד, לה פמיליה: "נשנה לו את השם"

10.6.2019 / 18:40

הבעלים של בית"ר ירושלים זעם על ההודעות המאיימות והורה לנציגיו המשפטיים לטפל בנושא. חוגג ענה לחלק מהאוהדים: "דת לא תהיה פקטור בבחירת שחקנים". במועדון הבהירו: "הצהרת כוונות ברורה". "לה פמיליה: "נחליף לו את השם"

עריכת וידאו: מתן חדד

ההחתמה של עלי מוחמד לא עברה בשקט בקרב אוהדי בית"ר ירושלים. כבר בימים האחרונים קיבל הבעלים משה חוגג מספר הודעות בהן "הוזהר" שלא לצרף את עלי מוחמד למועדון, כאשר על שתי הודעות אותן ראה כמאיימות, כבר דרש מנציגיו המשפטיים לטפל בכך.

גם המנהל המקצועי יוסי בניון קיבל הודעות קשות, אך השניים לא חשבו לרגע לעצור מביצוע העסקה. חוגג הגיב לאוהדים כי "אני לא שואל אתכם", "דת לא תהיה פקטור בבחירת שחקנים", ו"נעשה רק את מה שנכון מקצועית לקבוצה, לא יהיו שיקולים אחרים". הודעות נוספות נשלחו ליו"ר אלי אוחנה.

חוגג התייחס לכך ואמר: "יש פלח שלא משנה את מי נביא יהיה לו את מה להגיד. אסור להתרגש מזה, כל בן אדם שיפגע במוניטין של בית"ר ישלם על כך. אמרתי את זה בצורה מאוד ברורה, כל מי שיזיק למוניטין של בית"ר אני אתבע אותו. יש כמה חבר'ה שאנחנו נתבע אותם".

יש לציין כי על אף שמו, עלי מוחמד הוא בכלל נוצרי. הוא אמנם בן לאב מניז'ר ואם מגאנה, אך את כל חייו העביר בגאנה לצד אמו והוא נוצרי מאמין. מוחמד ידע לפני שחתם בבית"ר שמדברים על שמו ועל דתו אך אמר לסביבתו: "אני בא לשחק כדורגל, אני בטוח שיראו מה אני עושה על המגרש הם יאהבו אותי".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הודיעה: עלי מוחמד סיכם לשלוש שנים בקבוצה
בית"ר ירושלים בדקה את העלויות של ניקיטה רוקאביציה
בית"ר ירושלים: שלומי אזולאי החלוץ סיכם לשנתיים
ותודה לאיביץ': רוני לוי חוזר לקדנציה שלישית כמאמן בית"ר ירושלים, מה מצפה לו?

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. דני מרון
לא נכנע ללחץ האוהדים. משה חוגג/דני מרון

תגובת בית"ר ירושלים

"בימים האחרונים נכתבו תגובות על ידי מיעוט מקרב אוהדי הקבוצה בנוגע להחתמות עתידיות בקבוצה וכשעלה שמו של עלי מוחמד כמועמד להצטרף לקבוצה החלו גם להגיע איומים מפורשים מצד אותם אוהדים כלפי בעלי המועדון משה חוגג. עם רכישת בית"ר הצהיר חוגג מעל כל במה אפשרית כי יתבע כל אדם או גוף אשר יפגע במוניטין של המועדון ואכן זאת כוונתו במקרה הנ"ל. אנו מאושרים ושמחים לצרף את עלי מוחמד לשורות הקבוצה, מדובר בשחקן הזר הטוב בליגה בעונה שחלפה ויש כאן הצהרת כוונות ברורה, הקהל הנפלא והאדיר של בית"ר תומך ואוהב ללא תנאי, ואנו לא ניתן למיעוט לנסות להכתיב ולפגוע - לא במוניטין של המועדון ולא בהכנות לבניית קבוצה חזקה אשר תסב גאווה ואושר לכל אוהד ובוודאי תיאבק בכל הכוח על התארים".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים הודיעה: עלי מוחמד סיכם לשלוש שנים בקבוצה

לכתבה המלאה

הודעת "לה פמיליה": "נדאג להחליף לו את השם"

ארגון האוהדים "לה פמיליה" טען היום בתגובה לפרשה ש"נדאג להחליף לו את השם". בעמוד הפייסבוק של הארגון נכתב:

"אוהדים ואחים יקרים !
אין ספק, עברנו יום ארוך ומייגע, הכולל שמועות, כתבות, רכילויות, הסתה של התשקורת כלפינו וכמובן התרסה והתססה, בקיצור הכל מהכל.
ועכשיו הגיע הזמן שאנו נגיב בשמנו בלבד!
לאחר אין ספור בירורים ובדיקות לגביי זהות השחקן עלי, אנו מודיעים בזאת שאין לנו שום בעיה עם השחקן הזה עקב היותו נוצרי הדוק. אבל כן יש לנו בעיה עם השם שלו.
הבעיה שלנו היא עם השם שלו בלבד ולא עם השחקן עצמו. לכן אנו נדאג להחליף לו את השם כדי שהשם מוחמד לא ישמע בטדי!
כשמדברים על עקרונות מדברים על משפחה,ומשפחה לא מפרקים .
למרות כל הליכלוכים מסביב עמדנו על המשמר וכל הקשקשנים יכולים לאכול את הכובע".

אוהדי בית"ר ירושלים, שלט לה פמיליה. יוסי ציפקיס
אוהדי בית"ר ירושלים, שלט לה פמיליה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully