וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בדקה את העלויות של ניקיטה רוקאביציה

9.6.2019 / 14:10

הקבוצה מהבירה מעוניינת בשחקן, אך לא תחזיר אותו בסכומים שהוא הרוויח במכבי חיפה (כמעט 400 אלף יורו לעונה). ניסיונות למצוא בלם, מגן שמאלי וקשר אחורי זרים. עלי מוחמד מתרחק בשל דרישותיו הגבוהות

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שהחתימו את שלומי אזולאי ולוי גרסיה, בבית"ר ירושלים רוצים להמשיך לחזק את החלק הקדמי. אלי אוחנה ויוסי בניון בדקו פרטים בנוגע לאפשרות צירופו של חלוץ מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה. החלוץ החל את דרכו בישראל בבית"ר ירושלים ולאחר מכן עבר למכבי חיפה, בה שיחק בשלוש העונות האחרונות. רוקאביציה נחשב לישראלי וזכה לשכר המתקרב ל-400 אלף יורו נטו לעונה במכבי חיפה בשנים האחרונות, ובשל כך מתקשים הירוקים להחתימו על חוזה חדש.

יש לציין כי גם בבית"ר לא מתכוונים להציע לחלוץ סכומים דומים לאלה שהרוויח ובשלב זה ממקדים את עיקר ההשקעה בבלם, מגן שמאלי וקשר אחורי זרים. מכבי חיפה הציעה לחלוץ שכר של כ-270 אלף יורו לעונה לשנתיים הבאות, ובשלב זה השחקן בודק אופציות נוספות, כולל מעבר לים.

שחקן מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביציה, ליד שחקן הפועל חיפה, ריסטו מיטרבסקי. יוסי ציפקיס
יחזור לבית"ר? ניקיטה רוקאביציה/יוסי ציפקיס

בנוגע לעלי מוחמד, בשלב זה בבית"ר משדרים כי הם יורדים מהשחקן בשל הדרישות הגבוהות של מכבי נתניה, גורמים המעורים בפרטים הבהירו: "אי אפשר לדעת אצל חוגג, בקריזה של יום הוא מוכן לשלם 6-7 מיליון ש"ח על חצי כרטיס של מיכאל אוחנה, או על 70% מהכרטיס של עלי מוחמד ואחרי זה מתקרר. נראה מה יהיה בהמשך".

לוי גרסיה יחל בעוד מספר ימים את טורניר גביע הזהב ביפן יחד עם טרינידד נבחרתו. בסיום הטורניר הוא יזכה למנוחה קצרה ואז יצטרף לקבוצה, ככל הנראה לאחר תחילת האימונים. פרדי פלומן טוען כי יש לו מספר הצעות מחו"ל, אך בבית"ר לא מתרגשים וטוענים כי כלל לא שמעו על ההצעות הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully