וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי בארטי: "אני רוצה ליהנות ולהיות משוחררת, רק כך אשחק טוב"

האוסטרלית, המדורגת 8, מוכנה לגמר רולאן גארוס מול מרקטה וונדרושובה, שאמרה: "יהיה מעניין מאוד" (16:00, יורוספורט)

ShutterStock

גמר רולאן גארוס לנשים ייערך מחר (שבת, 16:00, שידור ישיר ביורוספורט וביורוספורט פלייר) ויפגיש שתי טניסאיות שיתמודדו בגמר גרנד סלאם הראשון בקריירה שלהן. אשלי בארטי, המדורגת שמינית בטורניר, תפגוש את מרקטה וונדרושובה הצ'כית בת ה-19 (38 בעולם) לקרב על תואר הגנרד סלאם השני של השנה.

לשתי הטניסאיות הללו זה יהיה המפגש השלישי אחת מול השנייה כשבשני המקרים הקודמים בארטי יצאה עם ידה על העליונה. האוסטרלית בת ה-23 ניצחה 5:7, 6:7 (1) בבירמינגהאם 2017 ו-3:6, 5:7 בסיבוב השני בסינסינטי 2018. הן לא נפגשו מעולם על חימר. וונדרושבה נמצאת בטורניר חלומי אחרי שאף אחד לא ציפה ממנה להגיע רחוק. באופן די מדהים הצ'כית חסרת הניסיון לא שמטה אפילו מערכה אחת בדרך לגמר בטורניר הגרנד סלאם התשיעי שלה בקריירה בסך הכול. זו גם בסך הכול הפעם השנייה שוונדרושובה עוברת את הסיבוב השני בטורניר גרנד סלאם אחרי שבשנה שעברה הגיעה לשמינית הגמר באליפות ארצות הברית כשהיא מפתיעה בדרך את קיקי ברטנס, אבל נכנעת בשמינית ללסיה צורנקו האוקראינית.

עוד בנושא:

רפאל נדאל ניצח את רוג'ר פדרר ועלה לגמר
פדרר: "הפתעתי אפילו את עצמי בכך שהגעתי עד לחצי הגמר"
המשחק בין דג'וקוביץ' לתים יתחדש ב-13:00 שעון ישראל

טניסאית צ'כית מרקטה וונדרושובה. רויטרס
יכולה לזכות בתואר גרנד סלאם כבר בגיל 19? וונדרושובה/רויטרס

לבארטי יש ניסיון די משמעותי במעמדים גדולים אחרי שהגיעה לרבע הגמר בטורניר הביתי שלה במלבורן בתחילת השנה ובעיקר מטורנירי הזוגות. היא זכתה באליפות ארצות הברית בשנה שעברה והגיעה שלוש פעמים נוספות לגמר בטורנירי הזוגות בגרנד סלאמים. בנוסף, בארטי זכתה כבר בארבעה תארי יחידות, כולל במיאמי השנה אז ניצחה את קרולינה פלישקובה בגמר.

בארטי, שבעבר פרשה מטניס וחזרה אחרי תקופה, אמרה לקראת המשחק: "השבועיים האלה היו מדהימים בשבילי ואני חושבת שאולי יש משהו טוב בזה שאנחנו משחקות יום אחרי יום כי זה ייתן למומנטום להימשך. עבדתי כל כך קשה. עכשיו הגישה הנכונה היא לבוא כדי ליהנות, לחבק את האירוע ולשחק בצורה חופשית. זה מה שייתן לי לשחק את הטניס הכי טוב שלי".

לוסי ספארובה, שזכתה לטקס פרישה מרגש במגרש המרכזי במהלך הטורניר, הייתה הצ'כית האחרונה שהגיעה לגמר רולאן גארוס וזה קרה לפני ארבע שנים. עכשיו וונדרושובה רוצה גם לזכות בתואר ואמרה: "בארטי שחקנית טופ 10 והיא משחקת מדהים, היא מגוונת מאוד, אז אני חושבת שיהיה משחק מעניין מאוד. אני אנסה להישאר מרוכזת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully