וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: המושאלים "ייאבקו" על מקומם, נמשכים המגעים לצירוף חלוץ זר

5.6.2019 / 9:52

אור דסה, אילון אלמוג ומושאלים נוספים דוחים הצעות עליהם מליגת העל בניסיון להרשים את איביץ' ולהיכנס לסגל של האלופה. הבעיה: אין מקום. וגם: בקבוצה לא ממהרים למכור את דור פרץ

צילום ועריכה: קובי אליהו

בפלייר: מכבי תל אביב חוגגת אליפות

שחקני מכבי תל אביב המושאלים שחוזרים מקבוצות אחרות ויחלו את האימונים עם הקבוצה ב-19 ביוני משוכנעים שהם יכולים להרשים את המאמן ולדאן איביץ' ולגרום לו לרצות אותם לעונה הבאה. מרבית קבוצות הדרג השני של ליגת העל לוטשות עיניים לעבר שחקני מכבי תל אביב, אבל הם משדרים שהם מאמינים באיביץ' שהראה בעונה החולפת ששמות לא משחקים אצלו. כך למשל אור דסה. בני יהודה, נס ציונה, חדרה והפועל רעננה מאוד רוצות אותו אבל הוא העביר מסר לכולן שהוא רוצה לחזור לאימונים במכבי תל אביב ולהילחם על זכותו להיות שחקן לגיטימי בקבוצה.

עוד בנושא
מייקל אולהה מכחיש שחתם בהפועל תל אביב: "זה רק סיכום"
שמואל שיימן לשחקני בית"ר: "לא אעזוב בלי פיצוי. מצדי לשבת ביציע עד סיום העונה"
לואיס ויסנטה ימונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי חיפה

שחקן הפועל חדרה, אילון אלמוג, מול שחקן מכבי תל אביב, אנריק סבוריט. שלומי גבאי
מלא אמונה. אלמוג/שלומי גבאי

גם אילון אלמוג נמצא באותה פוזיציה, ואחרי שקיבל אמש זימון בכורה לנבחרת ישראל הבוגרת, גברה אצלו האמונה עוד יותר בעצמו. במכבי תל אביב מרוצים מהגישה של השחקנים, אבל גורם במועדון הזכיר שסגל השחקנים כמעט מלא, ולכן שחקנים כמו שגיב יחזקאל, מתן חוזז או עדן קארצב והמושאלים האחרים יצטרכו להיות ממש במיטבם בתחילת האימונים כדי שאיביץ' יבקש להשאירם.

במכבי תל אביב ממשיכים במגעים לצירוף חלוץ זר ולא ממהרים למכור את דור פרץ. מכבי תל אביב רוצה בעסקת המכירה של פרץ אחוזים ממכירה עתידית מעבר לסכום שיוצע לה. כזכור לפרץ אין סעיף שחרור.

שחקן מכבי תל אביב, דור פרץ. דני מרון
לאן יילך? פרץ/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully