וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיימן לשחקנים: "לא אעזוב בלי פיצוי. מצדי לשבת ביציע עד סיום העונה"

5.6.2019 / 9:02

בבית"ר לא מוכנים בשלב זה לפצות את המגן, שמעוניין לחזור להולנד: "חתמתי בשכר נמוך מזה שקיבלתי בבאר שבע ועכשיו רוצים שאוותר על החוזה?" אם רמי גרשון יתיר חוזהו במכבי חיפה, בבית"ר יבחנו אפשרות לצרפו

ההתאחדות לכדורגל

מגן בית"ר ירושלים, שמואל שיימן, לו הובהר כי אינו בתכניות ועליו לחפש קבוצה, אינו מתכוון לעזוב את הקבוצה ללא פיצוי. שיימן דחה הצעה מהפועל חיפה והמטרה שלו היא לחזור כמה שיותר מהר להולנד. ההצעות אותן הוא מקבל נמוכות משמעותית מחוזהו בבית"ר לעונה הנוכחית והוא לא מוכן להתיר את חוזהו ללא פיצוי משמעותי".

שיימן גם הבהיר השבוע בשיחות: "כשרצו אותי בקיץ עשו בלגאן גדול כדי להביא אותי מבאר שבע, חתמתי לשנתיים בחוזה נמוך יותר מזה שהיה לי בבאר שבע ועכשיו רוצים שאוותר על החוזה? זה לא יקרה. לא אעזוב בלי פיצוי משמעותי. מצדי לשבת ביציע עד סיום העונה". השחקן דורש פיצוי של מספר חודשי שכר, לא פחות מחמישה, ובבית"ר לא מתכוונים לתת לו את זה. אם הצדדים לא יגיעו להבנות במהלך הקיץ, לא מן הנמנע כי השחקן יבלה את העונה הקרובה ביציע.

בבית"ר ירושלים שמחו לסיים אתמול את כל סאגת התרת חוזהו של ניר קלינגר, שנמרחה לאורך השבועות האחרונים בשל סעיפי ההסכם. רוני לוי ימונה רשמית בימים הקרובים אך כבר עובד מאחורי הקלעים הן בנוגע לשחקנים והן בנוגע לצוות המקצועי שיגיע איתו. בבית"ר ממתינים לתשובה מהמגן הגרמני קווין וולץ, שבודק אופציות נוספות בשלב זה. במועדון לא פסלו את האפשרות לצרף את רמי גרשון במידה ויתיר חוזהו עם מכבי חיפה, ואף אמרו: "גם ששכטר הגיע לבית"ר אמרו שהוא שחקן גמור, לא פוסלים את האפשרות".

מוחמד שכר עירוני קרית שמונה, שמואל שיימן בית"ר ירושלים. דני מרון
לא יעזוב בלי פיצוי. שמואל שיימן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully