וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של טאלב טואטחה נפגש עם יעקב שחר: "הייתה פגישה חיובית"

5.6.2019 / 18:53

מגן הנבחרת לא הצליח למצוא קבוצה באירופה והירוקים יעבירו הילוך במו"מ עמו. מתאו ימונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער

יוסי ציפקיס

עדכון ראשון: 10:45

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר נפגש היום (רביעי) עם אביו של מגן איינטרכט פרנקפורט טאלב טואטחה. טואטחה לא הצליח עדיין לסגור בקבוצה באירופה כפי שרצה וכעת נראה שהמאמצים להחזיר את המגן הופכים להיות הרבה יותר רציניים. גורמים שמקורבים לעסקה הגדירו את הפגישה כ"חיובית" והמו"מ בין הצדדים יימשך.

לואיס ויסנטה מתאו ימונה בימים הקרובים באופן רשמי למנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה. כזכור, מתאו כבר היה על סף סיכום במועדון ולאחר מכן התבקש להגיע לארץ ל-24 שעות לפגישה אישית עם יעקב שחר. לאחר הפגישה, בחיפה התלבטו בינו לבין איש מקצוע זר נוסף אך בסופו של דבר בחרו את הספרדי שצפוי לחתום רשמית בימים הקרובים.

גורמים המעורים בכדורגל הספרדי אמרו שמדובר באיש מקצוע חדשני ומקצוען ושחיפה אמורה להרוויח בגדול מהמינוי. אגב, מתאו, כך לפחות לפי התוכנית שהציג בפני הירוקים, לא צפוי בשלב הראשוני לצרף אנשי מקצוע מטעמו. אריק בנאדו צפוי להמשיך בתפקידו כמאמן הנוער, כשבמועדון מקווים לעונה טובה יותר של הקבוצה.

לואיס ויסנטה מתאו, המועמד להתמנות למנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה. מתוך האתר של ולנסיה, אתר רשמי
יקבל את המינוי. לואיס ויסנטה מתאו/אתר רשמי, מתוך האתר של ולנסיה

בינתיים, בקבוצה הבוגרת ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. בחיפה הבהירו שרמזי ספורי, שמועמדותו אכן נבחנה לאורך השבועות האחרונים, ירדה מהפרק לאחר שהוחלט לנסות להחתים שחקן זר בעמדה זו. במקביל, בקבוצה ינסו להגיע להסדר עם אליסון דוס סנטוס ורועי קהת על עזיבתם, כמו גם עם רמי גרשון. בבית"ר ירושלים החלו להתעניין בימים האחרונים באפשרות לצרף את גרשון, אך זה יקרה רק אם יגיע כשחקן חופשי ובמשכורת נמוכה משמעותית מזו שהוא מרוויח בחיפה. במקביל, גרשון שצפוי להתחתן בשבוע הבא, עשוי לחזור לליגה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully