וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונלד קומאן טוען: ואן דייק צריך לזכות השנה בכדור הזהב, לא ליאו מסי

מאמן נבחרת הולנד, בלם לשעבר, מחמיא לבן ארצו וטוען: "אם אי פעם יש רגע שבו אפשר לתת את הפרס הזה לשחקן הגנה - זה עכשיו". ומה ואן דייק חושב?

עריכת וידאו: מתן חדד

וירג'יל ואן דייק ראוי להקדים את ליאו מסי ולזכות השנה בכדור הזהב ובתואר כדורגלן השנה - כך טוען מאמן נבחרת הולנד רונלד קומאן. ואן דייק היה חלק משמעותי בעונה הנהדרת של ליברפול, והצטיין גם בגמר בשבת האחרונה, כשהיה מעורב בכמה פעולות הגנתיות קריטיות, וגם בחלק ההתקפי כהרגלו היה פעיל ומסוכן. קומאן, שהיה בלם בעצמו, מאמן את ואן דייק בנבחרת וסבור שמגיע לחניכו את הכבוד הראוי.

בעשור האחרון תואר כדורגלן השנה נשלט על ידי כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי, ב-2018 זכה בתואר לוקה מודריץ' בעקבות הזכייה שלו בליגת האלופות עם ריאל מדריד והמונדיאל המצוין שהיה לו עם נבחרת קרואטיה, ולטענת קומאן, ואן דייק הוא זוכה ממשיך ראוי.

"כן, הוא ראוי לזכות בכדור הזהב", אמר קומאן, "הפרס הזה בדרך כלל ניתן לשחקנים יצירתיים שכובשים או מבשלים שערים מכריעים, אבל אם אי פעם יש רגע שבו אפשר לתת את הפרס הזה לשחקן הגנה - זה עכשיו".

עוד בנושא
ייכנס לכלא? משטרת ברזיל חוקרת את התמונות האינטימיות שהפיץ ניימאר
בברצלונה טוענים: מסי רוצה את ניימאר במקום גריזמן, פ.ס.ז' סירבה

קומאן, לשעבר שחקן ברצלונה, הוזכר כמועמד לאימון ברצלונה וכמחליף אפשרי לארנסטו ואלורדה. הוא מעלה הערכה לכוכב בארסה, והוא מודה ש"לדעתי מסי הוא הכדורגלן הטוב בעולם, אבל אני גם חושב שאתה חייב לזכות בתארים גדולים עם הקבוצה שלך כדי להיות מועמד לפרס הזה". כשוואן דייק נשאל על הסוגיה, הוא ציין ש"מסי ראוי לפרס הזה כל עוד הוא משחק".

ואכן, למסי הייתה עוד עונה מדהימה מבחינת כיבושים, הוא המשיך לשבור שיאים בליגה הספרדית וסיים שוב ככובש המצטיין באירופה, כשהוא מצעיד את ברצלונה לאליפות נוספת. עם זאת, הוא וקבוצתו הודחו בבושת פנים מליגת האלופות אחרי תבוסה 4:0 לליברפול באנפילד, ובמשחק האחרון של העונה במדי ברצלונה הוא איבד עוד גביע בהפסד 2:1 לוולנסיה בגמר גביע המלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully