וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם החסימה באינסטגרם לא עוצרת אותה: שווי הפורצת למגרש ממשיך לנסוק

יומיים לפריצה המדוברת של קינסי וולנסקי: ב"סאן" חושפים שאינסטגרם חסמה אותה מיוזמתה, אבל גם זה לא מצליח למנוע מה"מפלצת השיווקית" לגרוף רווחים דמיוניים

AP

ההתלהבות והעניין סביב קינסי וולנסקי, "כוכבת" גמר ליגת האלופות שפרצה למגרש בבגד ים חושפני, מסרבים לדעוך. אמש (שני) הפסיק לפעול חשבון האינסטגרם שלה, שגדל בקצב מסחרר במהלך הגמר ובשעות שאחריו. את המשחק החלה וולנסקי עם 230 אלף צופים עוקבים, ותוך פחות מ-12 שעות הכפילה את הכמות בעשרות מונים והתייצבה על 2.3 מיליון עוקבים - אולם הבאזז ברשת לא הרשים במיוחד את מנהלי הרשת החברתית הפופולרית, שעל פי "סאן" החליטו לחסום בעצמם את החשבון של וולנסקי מכיוון שהתוכן היה מלא בפרסומות ובתוכן גס.

אחרי שחשבון האינסטגרם של וולנסקי נחסם התפרסמו שלל תיאוריות. בין היתר, הועלתה הספקולציה שהדוגמנית האמריקאית-רוסייה בת ה-23 התקשתה להתמודד עם אור הזרקורים והתהילה הרגעית, ולכן החליטה לקחת הפסקה מהרשתות החברתיות. תיאוריות אחרות גרסו שחשבונה נפרץ. ובכן, מתברר שאינסטגרם בכבודה ובעצמה עומדת מאחורי החסימה.

עוד בנושא

חברתו של ויטאלי זדורובצסקי פרצה לגמר ליגת האלופות והפכה ללהיט
2.5 מיליון עוקבים הלכו לפח: הוסר חשבון האינסטגרם של קינסי וולנסקי
כביום היוולדם: העירומים והעירומות שפרצו לאירועי הספורט הגדולים

וולנסקי מדברת, אמש

אמש וולנסקי המשיכה למנף את ההתלהבות סביבה למרות הקשיים שהערימה הרשת החברתית הפופולרית, ועברה לטוויטר. "אני חדשה ברשת הזו, לא הכרתי אותה בכלל לפני כן", אמרה אמש לתוכנית רדיו אוסטרלית. היא העלתה לחשבון הטוויטר סרטונים שלה מתאמנת בחדר כושר בבוקר שאחרי, ותיארה את התחושות שלה כ"רכבת הרים רגשית".

"אתם בכלל לא מתארים לעצמכם מה עובר עליי ביממה האחרונה. התחושות מדהימות, ואני כל הזמן על סף דמעות", אמרה לעוקביה באינסטגרם עוד לפני החסימה. "עשיתי את זה כי אני אוהבת לצאת מאזור הנוחות שלי, אוהבת את התחושה הזו, את האדרנלין בגוף כשאתה עושה משהו משוגע. אבל לרגע לא חשבתי שזה יגיע לעוצמות כאלה של תמיכה והודעות. זה פשוט מדהים".

וולנסקי סיפרה שקיבלה ביממה האחרונה אלפי הודעות ברשתות החברתיות ובטלפון האישי שלה, וחשפה כי כבר העבירה ללמעלה מ-1,000 מעריצים פוסטרים חתומים שלה.

במקביל, כמובן שגם ההצלחה המסחרית היא לא פחות מדמיונית. ערוץ היוטיוב ששמו התנוסס מעל בגד הים הקצרצר שלבשה, Vitaly Uncensored, הוסיף עשרות מיליונים עוקבים ביממה האחרונה. אמש בשעות הלילה מספר העוקבים של הערוץ עמד על 32 מיליון, מספר גבוה פי כמה ממה שהיה לפני הפריצה למגרש (זאת על אף שממילא היה ערוץ פופולרי ומתוחזק למדי).

עוד באותו נושא

כביום היוולדם: העירומים והעירומות שפרצו לאירועי הספורט הגדולים

לכתבה המלאה

חמש שניות התהילה של וולנסקי אכן שוות הרבה מאוד כסף, וככל שחולף הזמן וממדי התופעה הולכים וגדלים, כך נוסקים גם הרווחים העתידיים. אמש העריכו מומחים ב"יאהו" שהרווח הנקי של וולנסקי ("מפלצת שיווקית", כפי שהוגדרה באתר) יהיה גדול בהרבה מארבע מיליון דולר, כפי שהעריכו אמש בשעות הבוקר. למעשה, הרווח עשוי לתפוח עד לשבעה מיליון דולר. כמו כן, ערוץ היוטיוב שפרסמה צפוי לגרוף כארבעה מיליון דולר מחסויות ופרסומות.

כאמור, מטרת הפריצה של וולנסקי היתה בין היתר לפרסם את ערוץ היוטיוב המפורסם למדי של בן זוגה, הרוסי-אמריקאי ויטאלי זדורובצסקי. זדורובצסקי, שבעצמו פרץ לגמר מונדיאל 2014, גמר ה-NBA ב-2016 ולוורלד סרייס של 2017, הורחק מכל אירוע ספורט גדול בעולם, ולכן וולנסקי היא זו שנשלחה להחליפו.

זדורובצסקי, שעמוד היוטיוב שלו כולל תכנים פורנוגרפיים (זדורובצסקי עצמו היה שחקן פורנו למשך תקופה קצרה), מקווה כעת למנף את ה"הצלחה" הגדולה ועל פי דיווחים באנגליה הוא מתכוון להשיק אתר פרובוקטיבי חדש בעזרת עבודת השיווק המוצלחת של בת זוגו.

וולנסקי שוחררה ממעצר במדריד בשעות הלילה, ונראתה מחויכת במיוחד כשפגשה ביציאה מתחנת המשטרה במדריד את בן זוגה. בסרטון שפורסם ב"סאן", נראה זדורובצסקי מקבל את פניה של וולנסקי עם טפיחה על הישבן תוך שהוא מסנן: "הטוסיק הזה מפורסם עכשיו".

המפגש של וולנסקי עם בן זוגה אחרי השחרור ממעצר

AP
AP

תיעוד הביקור של וולנסקי בישראל

אימג'בנק GettyImages
קינסי וולנסקי. GettyImages
הג'ובות ממשיכות להיערם. וולנסקי פורצת למגרש/GettyImages
קינסי וולנסקי. AP
קינסי וולנסקי/AP
קינסי וולנסקי. AP
קינסי וולנסקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully