וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד טישמן: "בתחילת העונה היו הרגעים הכי קשים בחיים שלי"

3.6.2019 / 7:32

בגיל 28, הגארד סוף סוף ממש את הפוטנציאל: "ביטחון, זה כל הסיפור". הכתומים מנסים לסגור חוזה חדש למונרו וצפויים לשחק ביורופקאפ

צילום: יוסי ציפקיס

בתום משחק אמוציונלי וחם העפילה אמש (ראשון) מכבי ראשון לציון לפיינל פור 2019 בזכות ניצחון 76:92 על הפועל חולון והשלמת 1:3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הכתומים מגיעים בפעם החמישית לפיינל פור ללא יתרון ביתיות, ושבים למעמד אחרי הפסקה של שנה.

גיא גודס, שהגיע לראשון לציון באמצע העונה כשהקבוצה הייתה בתחתית הטבלה, יזכה להוביל אותה לפיינל פור החמישי שלו בקריירה, כשהוא מקווה לראשונה גם להגיע לגמר הליגה. המאמן החליט במשחק הרביעי בסדרה לקצר את הרוטציה לשבעה שחקנים בלבד, כשאיתי שגב לא משחק בכלל, וקיבל שישה שחקנים בספרות כפולות. קמרון לונג הוביל את קלעי הכתומים עם 26 נקודות וסיים סדרת רבע גמר מופלאה עם 21.7 נקודות בממוצע למשחק ומדד יעילות ממוצע של 26.7.

ללא כל קשר למשחקי הפיינל פור בשבוע הבא, בהם תפגוש ראשון לציון את הפועל ירושלים, בדיוק כפי שעשתה בפעם הראשונה שעלתה לשם תחת גיא גודס ב-2006, בקבוצה עושים מאמצים גדולים כדי להחתים את דריל מונרו לעונה נוספת, ומנהלים עמו מגעים מתקדמים. בעיר היין קיבלו החלטה לשוב לשחק באירופה בעונה הבאה, אך אם לא יפתיעו ויזכו באליפות, ובהנחה שהפועל חולון ולאחר מכן עירוני נס ציונה, לא יוותרו על האפשרות לשחק לפחות במוקדמות ליגת האלופות, יצטרכו הכתומים לשחק ביורופקאפ.

עוד בנושא

מכבי ראשון לציון ניצחה 76:92 את הפועל חולון ועלתה לפיינל פור
שמיר נפרד מחולון: "בעסק שלנו הדברים הם לא לנצח. זה נגמר פה בטוב"
שני בליגת העל: הפועל אילת תשוב לפיינל פור אחרי שלוש שנים?

נמרוד טישמן, מכבי ראשון לציון חוגג. יוסי ציפקיס
איזה מהפך. נמרוד טישמן/יוסי ציפקיס

הסיפור הגדול של סדרת רבע הגמר הוא הפריחה המחודשת של נמרוד טישמן. הגארד בן ה-28, שסומן בתחילת הקריירה כפוטנציאל גדול, נאלץ בעונה שעברה לרדת לליגה הלאומית כדי להחיות את הקריירה שלו, קיבל את המפתחות במכבי קרית גת מהמאמן רועי חגאי והוביל אותה לגמר הפלייאוף. העונה שב לליגת העל, אך בפתיחת העונה ראה כיצד צביקה שרף מעדיף את עמית עבו על פניו ודקות המשחק שלו לא הגיעו.

ככל שהתקדמה העונה תפס טישמן את עמדת הגארד המחליף והחל לפרוח. בחודשים האחרונים הוא צבר ביטחון עם כמה הופעות מצוינות. בפלייאוף הוא כבר התפוצץ ורשם 11.7 נקודות, 4 אסיסטים ו-2 ריבאונדים בממוצע, מספרים שלא היה קרוב אליהם בשום שלב בליגת העל.

"ההתחלה הייתה מאוד קשה. בתחילת העונה היו הרגעים הכי קשים בחיים שלי, אבל האמנתי בעצמי, הרגשתי שהקבוצה מאמינה בי, השחקנים גרמו לי להרגיש שאני חלק מהקבוצה, גם בתקופות הקשות", סיפר אתמול טישמן הנרגש על מה שעבר עליו העונה. "אני שמח שהדברים הסתדרו לי, אני שמח מאוד שאני תורם לקבוצה ואני חלק מהקבוצה. אני מרגיש ביטחון מגיא, ביטחון מהקבוצה, וכשיש ביטחון זה הכל, זה שם המשחק. ספורט זה 50 אחוז מנטאלי, אני שמח שעשיתי קפיצת מדרגה בקטע הזה ואני מקווה להמשיך הלאה".

על העלייה לפיינל פור שיהיה הראשון בקריירה של טישמן, והניצחון בסדרה על חולון, הוסיף טישמן: "ניצלנו את הרוטציה הקצרה שלהם בסוף, הם לא הסתדרו עם הגבוהים שלנו, עברנו להרכב גבוה, והם היו צריכים לעזור מהקלעים. אני שמח שהצלחנו לקלוע שלשות חשובות שהוציאו להם את האוויר מהמפרשים. הם לא קלעו שבע או שמונה התקפות ברציפות וזה גמר את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully