וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר נפרד מהפועל חולון: "בעסק שלנו הדברים הם לא לנצח. זה נגמר פה בטוב"

2.6.2019 / 22:50

המאמן רשם את משחקו האחרון בקבוצה: "ברור לכולם שדרכינו נפרדות. אימנתי את הקבוצה הזו שש שנים, מרגיש שהיתה התקדמות מדהימה וגם שלי"

צילום: יוסי ציפקיס

הפועל חולון סיימה הערב (ראשון) בצורה כואבת את העונה שלה עם הפסד 76:92 בחוץ למכבי ראשון לציון והפסידה 3:1 ברבע גמר הפלייאוף. חולון, שהיתה טובה מאוד בעונה הסדירה ואף איימה על המקום הראשון, הגיעה למשחקים הכי חשובים של העונה בסגל קצר מאוד וללא דקוואן ושון ג'ונס הפצועים שהצטרפו לגיא פניני וטי ג'יי קליין על אזרחי. המשחק הזה לא רק גמר את העונה של חולון אלא גם סימן את הפרידה של דן שמיר, שככל הנראה יילך לאמן בליגה האוסטרלית בעונה הבאה.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
זה שיר פרידה. דן שמיר/יוסי ציפקיס

דן שמיר פרגן ליריבה בסיום ואמר: "ברכות לראשון לציון ולגיא גודס, גם אם אנחנו היינו במצב לא פשוט מבחינת הסגל שלנו, עדיין צריך לנצח אותנו והם עשו את זה. למרות הסיטואציה, הייתה סדרה עם כדורסל קשוח ואווירה, בסך הכל פלייאוף מכובד לכדורסל שלנו באופן כללי".

על העזיבה הצפויה שלו אמר: "אפשר להגיד שאני נפרד מחולון. אימנתי בהפועל חולון שש שנים, בקדנציה הזאת כמעט ארבע שנים, יש לי המון חברים פה. בספורט שלנו ובעסק שלנו הדברים הם לא לנצח, זה גם טוב. זה נגמר בטוב, במהלך עבודה יש פה ושם חיכוכים, אבל בסך הכל כל הצדדים אוהבים אחד את השני. מאוד יכול להיות שהשידוך הזה יצליח עוד פעם, זה נגמר בטוב. הפרסומים לא ממש מדויקים, כשאנחנו בתוך סדרה כזאת אנחנו כל כולנו בתוך זה. לי באופן אישי זה לוקח יום או יומיים להתאפס מהסדרות האלה. זה ברור לכולם שבשלב הזה דרכינו נפרדות, שום דבר לא סגור מבחינתי, יכול להיות שאני לא אעשה שום דבר, יכול להיות שמה שפורסם גם יקרה".

"היו לי פה שיתופי פעולה מדהימים, העבודה עם מודי השנה הייתה מדהימה, הוא איש כדורסל ברמה מאוד גבוהה, זה היה מאוד מפרה. עמית שרף זה היה כיף גדול, עופר רון גם, ההתמודדויות היו עצומות, התחלנו עם מלחמה להישאר בליגה. זה היה האתגר הכי גדול שלי בהתחלה, ומיד הפכנו לקבוצת צמרת, ניצחונות גדולים ושיאים, גביע מדהים, אני מרגיש שזאת הייתה התקדמות מדהימה וגם שלי".

עוד באותו נושא

מכבי ראשון לציון ניצחה 76:92 את הפועל חולון ועלתה לפיינל פור

לכתבה המלאה
נמרוד טישמן מכבי ראשון לציון. יוסי ציפקיס
אחד המשחקים הטובים שלו העונה. נמרוד טישמן/יוסי ציפקיס

גיא גודס המאמן המנצח אמר בסיום: "נכנסנו לסדרה וידענו את הכוח של חולון כי לא ניצחנו אותם במשך העונה הסדירה. הנחמה היחידה שלנו היתה שהיינו קרובים לנצח וזה נתן לנו סוג של מוטיבציה ותקווה להיכנס לסדרה. המפתח היה המשחק הראשון שם, שיחקנו משחק מדהים".

על היריבה בפיינל פור: "אני לא יכול לחשוב על ירושלים כרגע, אני מותש מהסדרה הזאת, אני לא יכול להכנס לשם עדיין. שיחקנו מולם המון פעמים במהלך העונה, ניצחנו רק אצלנו באולם. קבוצה סופר מוכשרת, עדיפות בכל עמדה, סגל מאוד עמוק, אמארה הוא תוספת מדהימה, ראשון לציון לא תגיד נואש. ניתן את הפייט הכי גדול שיש לנו. עשינו עונה מדהימה - זכייה בגביע ווינר, גמר גביע המדינה, ועברנו את הפועל חולון שהיא קבוצה סופר מוכשרת, זה הוציא מאיתנו את המיץ. נתנו הכל היום, ניתן לחבר'ה יומיים מנוחה".

אוהדי הפועל חולון מתפרעים. יוסי ציפקיס
שוב לא שקט. אוהדי הפועל חולון/יוסי ציפקיס

עוד לפני פתיחת המשחק התרחשה מהומה ביציעי בית מכבי בעיר היין. הכל החל אחרי שאנשי האבטחה סגרו את שתי השורות המיועדות לאוהדי האורחת, שמצידם הגיבו בזעם והסירו את המחסומים המאולתרים שהיו אמורים למנוע מהם לרדת לפרקט. בו בזמן, התברר כי חלק מאוהדי חולון נכנסו לאולם בלי כרטיס, מה שגרם לדוחק גדול ביציעים.

לאחר עשר דקות של עיכוב, יצאה ההתמודדות לדרך, רק לאחר התערבות שוטרי יס"מ שהחליפו את המחסומים. אגב, המחסומים הוצבו משום שבמשחק מספר 2, טענו שחקני מכבי ראשון לציון כי אוהדי חולון ירקו עליהם. אבל הבלגן לא נעצר שם. במחצית נרשם עימות בין כוחות היס"מ שביציעים ואוהדי הפועל חולון. שניים מהאוהדים נגררו מהיציע, ולאחר מספר דקות שבו אליו.

שוטרים עוצרים את אוהד הפועל חולון. יוסי ציפקיס
שני אוהדים עוכבו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully