וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט וולטרס: "לא בטוח היכן אשחק". בליטא מאשרים שסיכם במכבי תל אביב

רכז ז'לגיריס קובנה סיכם עונה מוצלחת, לא אישר ולא הכחיש שסגר בשורות הצהובים, אבל בליטא כבר משוכנעים - הוא בדרך לישראל

one

ז'לגיריס קובנה סיימה שלשום (שבת) עוד עונה מוצלחת תחת שרביטו של שרונאס יאסיקביצ'יוס, ומאז עסוקים בליטא בעיקר בשחקנים שיעזבו את הקבוצה. אחד מהם, כפי המסתמן, הוא נייט וולטרס, שסומן כבר לפני מספר שבועות על ידי מכבי תל אביב. בישראל פורסם שוולטרס למעשה כבר סגר בשורות הצהובים ושההודעה הרשמית על החתמתו היא עניין של זמן, ואמש גם בליטא אישרו זאת. על האתר 24sek, וולטרס אכן כבר סיכם במכבי תל אביב.

הרכז בן ה-28 (1.93 מטר) לא אישר ולא הכחיש, ובראיון לאתר אמר ש"שום דבר לא רשמי עדיין, ואני לא בטוח מה יקרה. נראה בשבועות הקרובים".

עוד בנושא

מילאנו הודחה בסוויפ באיטליה, ברצלונה וריאל טיילו לחצי הגמר בספרד
ביוון טוענים: דיוויד בלאט רוצה את תאודוסיץ', סלוקאס וקייל היינס
ביוון טוענים: פנאתינייקוס גיששה אצל מייקל רול לקראת העונה הבאה

נייט וולטרס, הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
בדרך לישראל. וולטרס/GettyImages

וולטרס לא אמור להיות המחליף היחיד של מכבי בקו האחורי לג'רמי פארגו. המאמן יאניס ספרופולוס ביקש מההנהלה לצרף שני גארדים לצד סקוטי ווילבקין, ולא כמו העונה שמי שתפסו את עמדת הגארד השלישי הם ג'ון דיברתולומאו וקנדריק ריי. במקביל הצהובים מנסים לצרף עוד גארד בשל שיעור קומה, כשלוולטרס מיועד התפקיד של הגארד השלישי בקו האחורי.

וולטרס בן ה-28 (1.93 מ') הוא בוגר מכללת סאות' דקוטה סטייט. הוא נבחר בבחירה ה-38 בדראפט 2013, ניסה את מזלו ב-NBA במשך שנתיים במילווקי וניו אורלינס (בעונה הראשונה שיחק 58 משחקים והעמיד ממוצעים לא רעים של 7.2 נקודות ו-3.2 אסיסטים), ולאחר מכן עבר לאירופה. תחילה לבש את המדים של בשיקטאש, לאחר מכן עבר לכוכב האדום בלגרד עמה זכה בטרבל (אליפות הליגה האדריאטית, אליפות סרביה והגביע הסרבי), ולאחר מכן ניסה שוב לתקוע יתד ב-NBA, כשעבר ליוטה ג'אז.

אחרי שגם הניסיון הזה לא צלח והרכז רשם חמש הופעות בלבד במדי הג'אז, הוא חזר לאירופה לחצי עונה בשאלון הצרפתית. בקיץ האחרון חתם בז'לגיריס קובנה, וכמו לא מעט רכזים בפס הייצור של שאראס בשנים האחרונות, שדרג את מעמדו בצורה משמעותית. הוא סיים את העונה עם ממוצעים של 11.2 נקודות (56 אחוז משתי נקודות, 36 אחוזים מהשלוש, 69 אחוזים מהעונשין), 3.8 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully