וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 נציגים לליברפול בנבחרת מצטייני העונה באלופות, מוחמד סלאח בחוץ

המצרי שכבש בגמר נותר מחוץ ל-20 המצטיינים. מסי ורונאלדו בפנים, 6 נציגים לאייאקס. אליסון וטר סטגן מייצגים את השוערים

עריכת וידאו: מתן חדד

עונה מופלאה של ליגת האלופות הסתיימה בקול ענות חלושה עם גמר די חלש שבסיומו ליברפול הניפה את הגביע בפעם השישית בתולדותיה אחרי 0:2 על טוטנהאם. היום (ראשון) באופ"א פרסמו את נבחרת 20 השחקנים המצטיינים של העונה. ליברפול האלופה מובילה עם שישה נציגים בנבחרת הזו, אך מוחמד סלאח הוא לא אחד מהם. מי שכן נכללו הם סאדיו מאנה, טרנט אלכסנדר ארנולד, ג'ורג'יו ווינאלדום, אנדי רוברטסון, וירג'יל ואן דייק ואליסון השוער.

כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי מלך שערי המפעל נכללו כמובן בפנים כמו גם לוקאס מורה שניצח כמעט לבדו את אייאקס בחצי הגמר עם טוטנהאם. אייאקס עצמה מיוצגת על ידי מתייס דה ליכט, פרנקי דה יונג, דויד נרס, חכים זייש, ודושאן טאדיץ'. עוד בנבחרת: ראחים סטרלינג וקווין דה בראונה ממנצ'סטר סיטי, יאן ורטונגן ומוסא סיסוקו מטוטנהאם, מארק אנדרה טר סטגן מברצלונה וטאנגי אנדומבלה מליון.

אי הבחירה במוחמד סלאח די מפתיעה בהתחשב בעובדה שהוא כבש חמישה שערים ב-12 הופעות, כולל בגמר אמש. מאידך, ג'ורג'יו וויינאלדום נבחר למרות שהיה שחקן ספסל, אך קנה את עולמו עם הצמד מול ברצלונה בחצי הגמר באנפילד. שחקנים בולטים שלא נכנסו לרשימה: לואיס סוארס, ג'ורג'יו קייליני, סרחיו ראמוס ונביל פקיר.

עוד בנושא:

שיא הרגש: חמשת הסיפורים הבולטים בשולי גמר ליגת האלופות
אחת העונות הכי טובות של קבוצה - אי פעם - הסתיימה כמו שצריך: אורן יוסיפוביץ מסכם את הגמר
זמן מסך ששווה 4 מיליון דולר: הפורצת למגרש שוחררה ממעצר - והמשיכה בפרובוקציות

מוחמד סלאח, ליברפול חוגג. AP
לא נמצא לו מקום. מוחמד סלאח/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully