וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "כבר עברנו הכל". בטורונטו "מצפים מקוואי לשחק הרבה יותר טוב"

מאמן גולדן סטייט משוכנע שהניסיון יעזור לקבוצתו במשחק 2, דוראנט תורם מחוץ לפרקט, גרין מצנן את הריב עם דרייק ולאונרד עושה חיים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום גמר המערב

לאחר ההפתעה הגדולה במשחק הראשון, משחק מספר 2 של גמר ה-NBA ייערך הלילה (בין ראשון לשני, 3:00, ספורט5) בטורונטו ובו תנסה גולדן סטייט לאזן את הסדרה ל-1:1. קווין דוראנט לא ייקח בו חלק, אף שעלה לפרקט עם חבריו אמש, בסנדלים, ולקח כמה זריקות. "הנוכחות שלו חשובה", התעקש דריימונד גרין. "שחקן מוכשר כמו קווין רואה את המשחק מזווית אחרת, תמיד טוב לקבל את פרספקטיבה ולשלב אותה במשחק שלנו".

עדיין לא ברור האם דוראנט יהיה כשיר למשחק 3, בינתיים הוא מתפקד על תקן עוד עוזר של סטיב קר. "הוא עוזר בחדר ההלבשה ומדי פעם מדבר על טקטיקה", הוסיף סטפן קרי. "אבל מה שחשוב יותר זה לראות אותו משקיע ומנסה לחזור לפרקט כמה שיותר מהר. זה מעניק לנו מוטיבציה. כולנו פה ביחד והוא מהווה דוגמא לכך".

עוד בנושא:

זה הזמן שלך: גמר ה-NBA תלוי בטורונטו לא פחות מאשר בגולדן סטייט
סטיב קר אישר: קווין דוראנט עדיין פצוע ולא ישחק גם במשחק מספר 2
11 זריקות בגן עדן: הטוב מ-7 על הלילה האדיר של סיאקם והגעגועים של הווריירס לדוראנט

אז איך תחזור גולדן סטייט לסדרה? "הניסיון עוזר", אמר סטיב קר. "לזכות בכמה אליפויות עוזר, כי כבר עברת הכל. היינו בפיגור, הובלנו 1:3 והפסדנו בסדרה, פיגרנו 3:1 וניצחנו בסדרה, וכל מה שבאמצע". קרי הוסיף: "היה ברור לנו שזו תהיה סדרה ארוכה, המשחק השני יהיה הזדמנות לתקן את כל מה שלא עבד, להשיג ניצחון גדול ולחזור הביתה".

בסיום המשחק הראשון נכנסו דריימונד גרין ודרייק לטראש טוק לוהט, אולם השניים מחבבים מאוד אחד את השני. ביום שישי בערב הם אפילו נפגשו במסיבה אקסקלוסיבית בטורונטו, והידידות ביניהם, שהחלה לפני חמש שנים והגיעה לשיא כשהראפר הזכיר את שחקן גולדן סטייט באחד משיריו ב-2016, לא נפגעה.

"סתם הקנטנו אחד את השני", אמר גרין. "אנחנו חיים בעידן חלש בו כל דבר הופך לבעיה. זה העולם, אז כשרואים אנשים מדברים ככה אחד לשני התגובה היא, 'אלוהים ישמור, הם שונאים אחד את השני'. אבל זה מוגזם".

מנגד, כל העיניים יופנו פעם נוספת אל עבר קוואי לאונרד, שהיה מאופק (בסטנדרטים שלו) במשחק הראשון. "אני מצפה ממנו לשחק הרבה יותר טוב הפעם", אמר ניק נרס. "אני לא חושב שהרגל הפגועה שלו היא ביג דיל. נצטרך לעשות הרבה דברים טוב יותר אם נרצה לנצח עוד משחק בסדרה הזאת. ברור לנו שאחרי ניצחון, היריבה מקבלת עוד יותר מוטיבציה, היא תנסה לתקן דברים ולשחק הרבה יותר פיזי".

לאונרד עצמו נשאל במסיבת העיתונאים על האהבה הרבה שמרעיפים עליו אוהדי ראפטורס, שמנסים ככל יכולתם לשכנע אותו להישאר גם לאחר סיום העונה. "כשהגעתי רציתי לתרום ולהביא אותנו לנקודה הזו", אמר. "אני כאן. אני מרגיש שעשיתי משהו מיוחד עבורם. האוהדים אוהבים את כולם, לא רק אותי, יש פה תמיכה נהדרת".

לשאלה האם התקופה הזו היא המהנה ביותר בקריירה שלו, השיב: "ברור שזה הרבה יותר כיף כשמתכננים בשבילך יותר מהלכים, אתה חי את חלום ילדותך וזורק 20 פעמים במשחק. ההתקפה באה אליך. זה נהיה יותר כיף, כי אתה יכול לעשות יותר ויותר. אני מנסה לקבל את ההחלטות הנכונות וברור שכשיש עלי שני שומרים, מישהו פנוי. אם הם ישחקו הגנה כזאת, החברים שלי יקלעו".

וכך הגיב לאונרד לשאלה כיצד הוא מתמודד עם טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully