וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי וברתומאו נגד כל השאר: מה משאיר את ארנסטו ואלוורדה בברצלונה?

בקטאלוניה טוענים שההחלטה להשאיר את המאמן ("לפחות בינתיים") התקבלה בפגישה בין הפרעוש לנשיא, למרות התנגדות מצד שחקנים ומנהלים בכירים. וגם: דה ליכט וגריזמן דוחקים את ברתומאו לפינה

יוטיוב

סוגיית המשך דרכו של ארנסטו ואלוורדה ממשיכה להעסיק את ברצלונה. למרות הבהרה נוספת מטעם הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו ששוב טען שהמאמן יישאר, בתקשורת הקטלאנית עדיין משוכנעים שהמשרה שלו בסכנה.

למרות שכלי התקשורת בברצלונה חלוקים בנוגע לשאלת עתידו של ואלוורדה, על העובדות יש הסכמה כללית: ואלוורדה לא פוטר עד כה כמעט אך ורק בזכות שני אנשים בכירים למדי במערכת - הנשיא ברתומאו, וליאו מסי.

אמש (רביעי) דווח בתוכנית הטלוויזיה "La Porteria" המסקרת את ברצלונה שאחת הסיבות העיקריות לגיבוי שואלוורדה זוכה לו כעת היא פגישה שנערכה בין מסי לברתומאו עוד לפני ההפסד 2:1 לוולנסיה בגמר הגביע. במהלך הפגישה מסי שכנע את הנשיא (שממילא צידד בהשארתו של ואלוורדה) שיש להשאירו על הקווים, ושהאחריות על האכזבה מול ליברפול בליגת האלופות רשומה בראש ובראשונה על שמם של השחקנים.

בעקבות השיחה עם מסי, החליט ברתומאו להפנות את מירב המאמצים והמשאבים למהפכה בסגל ולהציב את סוגיית המאמן בעדיפות נמוכה. על פי אותו דיווח, החזית המאוחדת בין מסי לברתומאו היא זו שהכריעה, שכן בכירים אחרים בהנהלה וגם חלק גדול מהשחקנים תמכו בפיטורי המאמן.

עוד בנושא

דיווח בספרד: ארנסטו ואלוורדה ימשיך כמאמן ברצלונה למרות הלחצים
הנהלת ברצלונה מפולגת: "ברתומאו לא ייכנע ללחץ לפטר את ואלוורדה"
"לא אתן לראמוס לעזוב": פלורנטינו פרס מפריך את ה"שקרים" בראיון נרחב
גל מעצרים בספרד: כדורגלנים מהליגה הבכירה חשודים בהטיית משחקים

שחקן ברצלונה ליאונל מסי לצד המאמן ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
מהיחידים שתמכו. מסי עם ואלוורדה/רויטרס

כאמור, זה לא אומר שההישארות של ואלוורדה חקוקה בסלע. על פי "ספורט", ואלוורדה נשאר "בינתיים" בברצלונה מארבע סיבות עיקריות: הגיבוי מברתומאו, התחושה של ואלוורדה שהוא מסוגל להצליח יותר בליגת האלופות בעונה שעברה, העדיפות לשינויים בסגל והרצון של ברצלונה לא לקבל החלטות בלהט הרגע, ולהקדיש לכך מחשבה עמוקה יותר.

ואלוורדה עצמו ירד למחתרת בימים האחרונים, יצא לחופשה וניתק את הטלפון האישי. יחד עם זאת, נראה שהוא מקבל עצות מדמויות בכירות למדי בעולם הכדורגל: אמש נפגש המאמן עם פפ גווארדיולה במסעדה בברצלונה, ועל פי דיווח התייעץ עם מאמן סיטי על דרכים להתמודדות עם המשבר והסערה סביבו.

כך או כך, כדי להסיט את האש מעצמו ומהמאמן, ברתומאו מודע לכך שהוא חייב להשיג פריצת דרך ברכש. על פי "מארקה", הנשיא מעוניין להודיע כבר בימים הקרובים על החתמה גדולה, אולם נתקל בקשיים עם שתי מטרות הרכש העיקריות - מתייס דה ליכט ואנטואן גריזמן. "הזמן משחק נגד ברתומאו", נכתב.

דה ליכט ממשיך להיות על הכוונת, אולם דוחה את תשובתו. מנצ'סטר יונייטד, פריס סן ז'רמן, ריאל מדריד ועוד שלל קבוצות בכירות נכנסו למירוץ אחר הבלם ההולנדי המבטיח, ולאחרונה הוא העלה את דרישותיו. על פי "מארקה" ברצלונה עדיין הפייבוריטית להחתים אותו, אולם בכל מקרה לא נראה שההודעה תצא בקרוב. גם גריזמן לא רחוק מחתימה, אבל גם במקרה שלו העניינים מתעכבים.

עוד באותו נושא

הנהלת ברצלונה מפולגת: "ברתומאו לא ייכנע ללחץ לפטר את ואלוורדה"

לכתבה המלאה
נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו. AP
חייב להביא רכש, ומהר. ברתומאו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully