וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.5: יוביץ' עם עוד צעד בדרך לריאל, סילסן מתוסכל מברצלונה

החלוץ העביר מסר לפרנקפורט, השוער ההולנדי רוצה לעבור מברצלונה ומתקשה, ברצלונה רוצה את שני כוכבי ולנסיה, טוכל מתקשה להתמודד עם ניימאר, סימאונה רוצה את סמדו, ריברי יחזור למארסיי?

יוטיוב

בווידאו: אטאלנטה חוגגת את העונה הנהדרת שלה והעלייה לליגת האלופות

העברות

* אינטר הודיעה רשמית שהמאמן לוצ'יאנו ספאלטי עוזב. באיטליה טוענים: אנטוניו קונטה, שכבר סיכם בשבוע שעבר, יוצג רשמית כמחליפו כבר מחר. לידיעה המלאה

* ארמין ביצ'קצ'יץ' האריך את החוזה שלו בהופנהיים עד 2022.

* דיטר הקינג מונה למאמן המבורג. הקינג בן ה-54, שאימן בשנתיים וחצי האחרונות את בורוסיה מנשנגלדבאך ולפני כן זכה בגביע עם וולפסבורג, ינסה להחזיר את הדינוזאורים מהצפון אל הבונדסליגה.

לוקה יוביץ' שחקן פרנקפורט. רויטרס
אוטוטו. יוביץ'/רויטרס

* לא רק אדן הזאר: גם לוקה יוביץ' בדרך לריאל מדריד. בגרמניה טוענים שהחלוץ הסרבי כבר "פינה את כל החפצים האישיים שלו ממתקני האימונים של איינטרכט פרנקפורט" כשהוא מבין שכבר לא יחזור. ב"אס" שוב טוענים ש"כבר יש סיכום בין הצדדים, ורק צריך להפוך את זה לרשמי", כשריאל צפויה לשלם 70 מיליון יורו על החלוץ. על פי ההערכות, בימים הקרובים תושלם עסקת הרכישה של אדן הזאר מצ'לסי.

* אחרי שאתמול דווח ב"ספורט" הקטלאני ש"ברצלונה שוקלת את החזרתו של ניימאר הקיץ" ובוחנת את כל היתרונות והחסרונות הברורים של עסקה כזו, היום טוענים ב"ספורט" שבבארסה רוצים להביא את דני פארחו ורודריגו, שחקני ולנסיה. ראשי ולנסיה כבר שלחו רמזים שזה אפשרי ("שחקנים משחקים רק איפה שהם רוצים", אמר המנכ"ל), אך ההערכות: הקשר-חלוץ רודריגו לא ישוחרר פחות מהסכום בסעיף השחרור שלו (120 מיליון יורו!), הקשר פארחו יעלה "רק" כ-50 מיליון יורו.

* ומה לגבי יספר סילסן, השוער ההולנדי המחליף של ברצלונה? סילסן נחוש בדעתו לעזוב כדי להיות שוער ראשון ולא מחליף לטר שטגן, אבל טוען בהולנד: "העובדה שברצלונה דורשת עליי 60 מיליון יורו לא עוזרת, אבל אני עדיין רגוע, נצטרך לחכות ולראות מה קורה". בנפיקה הציעה עליו 25 מיליון יורו ונדחתה. סילסן גם מבהיר שהוא "רוצה לשחק באחת מחמש הליגןת הבכירות".

* מאוריציו סארי עוזב את צ'לסי? המאמן האיטלקי, שהוזכר כמועמד ליובנטוס לאור עזיבתו של אלגרי, נשאל אתמול על עתידו אחרי הזכייה בליגה האירופית: "העונה נגמרה, ומחר אדבר עם ההנהלה, אני לא יודע. אנחנו צריכים לדבר. אנחנו צריכים לדעת מה עוד המועדון יכול לעשות עבורי, ומה עוד אני יכול לעשות עבור המועדון. ואז עוד כמה ימים נחליט. אבל יש לי חוזה, כך שכרגע אנחנו מדברים על שום דבר. לדעתי אני ראוי להישאר בצ'לסי, אבל הדעה שלי לא מספיקה".

* נשיא באיירן מינכן אולי הנס מודה שיהיה לקבוצתו להחתים את לירוי סאנה ממנצ'סטר סיטי: "אני חושב שמבחינה פיננסית זה קשה מאוד. כל החבילה הזאת תהיה קשה".

* "סאן" מדווח שמנצ'סטר יונייטד הצטרפה למנצ'סטר סיטי במרדף אחר כוכב בנפיקה ז'ואאו פליקס, הקשר הפורטוגלי בן ה-19, שעל פי הערכות מחירו הוא כ-105 מיליון ליש"ט.

עוד באותו נושא

מסי וברתומאו נגד כל השאר: מה משאיר את ארנסטו ואלוורדה בברצלונה?

לכתבה המלאה
שוער נבחרת הולנד יספר סילסן. רויטרס
בארסה לא מקלה עליו. סילסן/רויטרס

* על פי "מונדו דפורטיבו", פריס סן ז'רמן, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד חידשו את העניין בקשר בפיליפה קוטיניו, שצפוי לעזוב כחלק מהמהפכה הכוללת בסגל ברצלונה.

* "אס" טוען שהקשר ההתקפי של סביליה פאבלו סראביה (27) לא מעוניין להאריך את חוזהו בקבוצה משום שהוא ממתין לריאל מדריד, שהביעה בו עניין. סעיף הסחרור של סראביה נע בין 18 ל-22 מיליון יורו.

* עוד על פי "אס", דייגו סימאונה נחוש לצרף את נלסון סמדו, עוד אחד מהשחקנים שאמורים להיפלט מברצלונה.

* מריו ג'ופרדי, סוכנם של אלסעיד הוסאי ומריו רוי מנאפולי, אמר שהשניים לא צפויים להישאר בקבוצה מדרום איטליה גם בעונה הבאה.

* חלוץ אטאלנטה דובאן ספאטה, שהצטיין במהלך העונה החולפת, דיבר על עתידו ועל שידוך אפשרי עם ריאל מדריד: "אולי, אבל האמת היא שאף אחד לא דיבר איתי. קראתי שהם מעוניינים בי וזה כמובן כבוד גדול, אבל אני נשאר עם רגליים על הקרקע. הייתה עונה חלומית ובאיטליה עכשיו משדכים אותי לקבוצה אחרת בכל יום".

* דניאלה רוגאני צפוי להאריך את החוזה שלו ביובנטוס בעונה נוספת, עד 2024.

* ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי מדווח שבאיירן מינכן רוצה את פאולו דיבאלה ומוכנה לשלם 80 מיליון יורו בתמורה, אבל יובנטוס דורשת 100 מיליון.

* פרנק ריברי התראיין ב"רדיו מונטה קרלו" והודה שיש סיכוי שיחזור למארסיי: "היו לי שנתיים טובות שם, זו הייתה מקפצה. הזמן הטוב ששיחקתי במארסיי היה חוויה לכל החיים, הכול אפשרי".

* אתלטיקו מדריד מעוניינת בבלם אספניול מריו הרמוסו, שמסיים את החוזה שלו בתום העונה הבאה, וצפויה להציע עליו 20 מיליון יורו. הרמוסו צפוי לחתום לחמש שנים ולהרוויח שלושה מיליון יורו בעונה.

* בשיקטאש מעוניינת באנדרה שורלה, ששיחק בפולהאם בעונה החולפת, והוא עשוי להגיע לטורקיה בהשאלה.

תומאס טוכל, פריס סן ז'רמן. רויטרס
עם מה הוא צריך להתמודד. טוכל/רויטרס

* מאמן פריס סן ז'רמן תומאס טוכל טוען שניימאר חייב חיבור מיוחד למאמן שלו. "ניימאר הוא אדם חם מאוד, והוא לא יכול לתפקד בלי קשר מיוחד עם המאמן ועם חברים לקבוצה שגורמים לו להיות שמח", אמר טוכל, "יש לו אנטנות רגישות לכל מה שקורה בחדר ההלבשה, לכל ביקורת, הוא לוקח הכל ללב".

כמו כן, הוא משווה בין ניימאר לאמבפה: "שניהם דומים, אבל גם שונים. האיכות שלהם לא מוטלת בספק. בנוסף, יש להם ביטחון עצמי עצום. אפשר להרגיש את זה, וזה משהו שאתה חייב שיהיה לך. לא כשחצנות, אלא בשביל להתמודד עם הטובים ביותר מדי שלושה ימים. אמבפה הוא שחקן מרוכז מאוד, מלא ביטחון ועצמאי מאוד לגילו. הוא אפילו סופר לעצמו את הגולים באימונים! יום אחד הוא אפילו עשה לעצמו חולצה '100 גולים באימונים'. שאלתי אותו, 'איזה גולים אתה סופר? גם את כל הגולים הקטנים?'. הוא ענה לי, 'לאף רק את הגדולים, כשיש שוער בשער'. הוא מספר 9 אמיתי".

ואם אתם כבר כאן: צפו בתגרה האחרונה של ג'ואי בארטון בחוף הים (השמנמן עם החולצה השחורה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully