וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "עכשיו יש לנו זמן להתאמן, השחקנים למדו את הפילוסופיה שלי"

29.5.2019 / 15:22

לפני משחק 3 בדרבי (ה', 21:00, ספורט5), הסביר מאמן מכבי תל אביב את השיפור של קבוצתו: "מוכיחים את מה שלמדנו העונה". קלויארו שב לסגל על חשבון פארגו

one

שלב רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשך מחר (חמישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) במשחק מספר 3 בדרבי התל אביבי בו תארח מכבי תל אביב את הפועל תל אביב. הצהובים מובילים 0:2 בסדרה עד כה, בזכות ניצחונות 67:89 במשחק הראשון ביד אליהו ו-72:85 במשחק השני בדרייב אין.

מכבי תל אביב ערכה בשעות הצהריים את האימון המסכם שלה לקראת ההתמודדות ובו השתתפו כל השחקנים, כולל דיאנדרה קיין שיצא מהמשחק הקודם כשהוא צולע. מאז הניצחון בדרייב אין מבקשים בצוות המקצועי מהשחקנים להיזהר משאננות ולפתוח את המשחק בצורה חזקה כדי להימנע מהפתעות. במקביל מקווים בקבוצה לעשות עבודה טובה יותר על ריצ'רד האוול, שרשם את משחקו הטוב ביותר בעת האחרונה נגד הצהובים, כשיאניס ספרופולוס צפוי להמשיך לצוות מולו את טאריק בלאק. ג'רמי פארגו, ששותף ל-4 דקות בלבד במשחק הקודם בסדרה, לא יתלבש, אנג'לו קלויארו שב לסגל.

"אנחנו צריכים לשמור על הפוקוס ולהיות מוכנים לשחק עוד משחק קשה", אמר ספרופולוס בפתח האימון. "אנחנו לא מסתכלים על הפועל כאינדבידואל אלא כקבוצה, זאת קבוצה שמשחקת טוב ביחד, כל אחד מהשחקנים שלהם יכול לייצר בעיה. סטו דגלאס עשה במשחק האחרון צעד קדימה, יש להם שחקנים שאם לא נהיה מוכנים אליהם, יוכלו ליצור בעיות. אנחנו צריכים לשמור על תוכנית המשחק שלנו ולשחק חכם".

המאמן היווני הוסיף: "כל השחקנים שלנו מנסים לעשות את הכי טובים שהם יכולים הגנתית והתקפית, אני חושב שאנחנו מוכיחים שלמדנו לאורך כל הזמן שהתאמנו ושיחקנו ביחד. באמצע העונה לא היה לנו כל כך זמן להתאמן אבל עכשיו, בחלק האחרון של העונה, היה לנו הרבה זמן להיות ביחד. השחקנים למדו את פילוסופיית המשחק שלי ואת הטקטיקה, וזה יותר קל לעשות דברים, גם מבחינת כימיה, וזה מה שחשוב".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב עוקבת אחר ההתפתחויות בגזרת נמניה נדוביץ'
דיווח באיטליה: הגארד קווין פאנטר על הכוונת של מכבי תל אביב
הפועל ירושלים: כריס ג'ונסון וג'ייקובן בראון ישובו לסגל מול הפועל באר שבע

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. אדריאן הרבשטיין
הזמן עשה את שלו. ספרופולוס/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב תערוך את האימון המסכם שלה בשעות הערב, אולם בסביבת המועדון האדום קיים ייאוש מההפסד במשחק האחרון. בקבוצה יודעים שללא הופעה טובה של כמעט כל השחקנים הזרים, לא יהיה להם כל סיכוי לתת פייט ביד אליהו, שם הובסו בשני המשחקים הראשונים העונה. המאמן דני פרנקו, ייתכן שבמשחקו האחרון כמאמן האדומים, יצטרך להסתדר ללא הפורוורד גרלון גרין, שנפצע במשחק הקודם, ורשם במקומו את אלאדה אמינו להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully