וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: הגארד קווין פאנטר על הכוונת של מכבי תל אביב

בארץ המגף טוענים שהצהובים גיששו אצל הגארד בן ה-25 (1.90), שהצטיין בעונה החולפת במדי וירטוס בולוניה וזכה בליגת האלופות פעמיים בשנתיים האחרונות

one

במקביל להשתתפותה בפלייאוף ליגת העל, מכבי תל אביב ממשיכה לעמול על בניית הסגל לעונה הבאה. נייט וולטרס עשוי להצטרף בקרוב, אבל נראה שהוא לא הגארד היחיד על הכוונת של הצהובים. על פי דיווח שפורסם אמש (שני) באיטליה, גם השוטינג גארד קווין פאנטר (25, 1.90) מועמד להצטרף.

על פי הדיווח, פאנטר שסיים חוזה בוירטוס בולוניה מחוזר על ידי כמה קבוצות בכירות ביבשת, כולל קבוצות יורוליג. יחד עם זאת, נראה שלעת עתה מכבי תל אביב היא הבכירה שבהן.

פאנטר הוא קומבו-גארד שצמח מלמטה. הוא החל את קריירת הקולג'ים במכללת סטייט פייר הקטנה, השתדרג אחרי שנתיים לטנסי המפורסמת יותר, ובעונת הסיניור שלו במדיה העמיד ממוצע של 22.1 נקודות למשחק, הממוצע השלישי בטיבו בקונפרנס ה-SEC. לאחר אותה עונה ניסה את מזלו בדראפט, אולם לא נבחר ועבר לאירופה. הוא החל את דרכו ביבשת הישנה בלאבריו מהליגה היוונית, עבר בהמשך אותה לאנטוורפן הבלגית, ובעונה שלאחר מכן לבש את מדיה של רוזה ראדום הפולנית. ב-2018 הגיעה פריצת הדרך בקריירה של פאנטר אחרי שחתם בא.א.ק אתונה, עמה זכה בגביע היווני ובליגת האלופות של פיב"א, אחרי שהצטיין בגמר.

בעונה החולפת עשה פאנטר עוד צעד קדימה במדי וירטוס בולוניה. כמו בא.א.ק, גם את מועדון הפאר האיטלקי לשעבר הצעיד את פאנטר לזכייה בליגת האלופות של פיב"א, כשהוא מעמיד ממוצעים של 16 נקודות (48 אחוזים מהשדה, כולל 42 אחוזים מהשלוש), 3.4 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים למשחק. הוא אף נבחר לשחקן המצטיין של פיינל פור ליגת האלופות. בליגה האיטלקית הוביל גם את כן רשימת הקלעים של וירטוס עם 14.2 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים בממוצע, אולם קבוצתו לא הצליחה להעפיל לפלייאוף וסיימה את העונה במקום ה-11 בלבד.

צפו בביצועיו של פאנטר בעונה החולפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully