וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עוקבת אחר ההתפתחויות בגזרת נמניה נדוביץ'

28.5.2019 / 18:05

הצהובים מעוניינים בגארד הסרבי שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במילאנו, אולם זו שוקלת לוותר על שירותיו. רשם העונה 11.5 נקודות למשחק ביורוליג. ג'וני אובריאנט וג'ייק כהן צפויים לחתום על הארכת חוזה עוד לפני סיום העונה הנוכחית

one

בווידאו: תקציר משחק מספר 2 בדרבי התל אביבי

במקביל לנסיונותיה של מכבי תל אביב להגיע לסיכום על דמי שחרורו של הגארד האמריקאי נייט וולטרס מז'לגיריס קובנה, הצהובים ממשיכים בבדיקות ובנסיונות לצרף שחקנים נוספים. לווואלה! ספורט נודע כי באלופה הישראלית עוקבים מקרוב אחרי ההתפתחות במילאנו בכל הנוגע לעתידו של נמנייה נדוביץ'.

הגארד הסרבי מחזיק בחוזה לעונה נוספת במדי מילאנו, אך עבר עונת רווית פציעות והחמיץ 15 מ-30 המשחקים העונה. במילאנו הקפיאו את כל התכניות לקראת העונה הקרובה לאור הטלטלה שעוברת הקבוצה בעמדת המנהל הספורטיבי. אם אכן האיטלקים יחליטו לוותר על נדוביץ', הצהובים נחשבים מועמדים מובילים לקלוט אותו.

נדוביץ' (27, 1.91 מ') הוא בוגר מחלקת הנוער של הכוכב האדום בלגרד. אחרי עונה אחת בריטאס וילנה ביורוליג נבחר במקום ה-30 בדראפט ה-NBA על ידי פיניקס והועבר לגולדן סטייט במדיה שיחק 24 משחקים ורשם 1.1 נקודות למשחק. בקיץ 2014 עבר לוולנסיה, אך שיחק במדיה רק חמישה משחקים ביורוליג. בקיץ 2015 חתם במלאגה ושיחק במדיה שלוש שנים, כולל שנתיים ביורוליג, כשבעונת 2017/18 הצטיין עם 16.7 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק. בקיץ שעבר נדד למילאנו, ובמשחקים שכן שיחק ביורוליג, רשם ממוצעים של 11.5 נקודות (51 אחוז ל-2, 41 אחוז ל-3, 80 אחוז מהקו), 2.5 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק. ביד אליהו סיפק את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה - 17 נקודות עם 4 מ-5 מחוץ לקשת.

עוד בנושא:

דיווח באיטליה: הגארד קווין פאנטר על הכוונת של מכבי תל אביב
זוסמן מסביר את המפנה החיובי, ספרופולוס מודה: "לא מרוצה מפארגו"
מכבי תל אביב מנסה לסגור את עסקת נייט וולטרס מול ז'לגיריס קובנה

שחקן מילאנו נמניה נדוביץ'. GettyImages
גארד מגוון בעל ניסיון יורוליג. נדוביץ'/GettyImages

במקביל לנסיונות לצרף שחקנים חדשים, הצהובים מנהלים מגעים עם השחקנים הקיימים בסגל על הארכות חוזה. שניים שקרובים לחתום לעונה נוספת הם המתאזרח ג'ייק כהן והפורוורד ג'וני אובריאנט. גורמים במכבי תל אביב היו אופטימיים כי הארכות החוזה יתבצע עוד לפני תום העונה הנוכחית, כשרוב התנאים של השניים כבר סוכמו. כהן ואובריאנט יצטרפו לג'ון דיברתולומאו,יובל זוסמן, דני אבדיה וסקוטי ווילבקין שמחזיקים בחוזה לעונה נוספת בקבוצה.

עוד באותו נושא

דיווח באיטליה: הגארד קווין פאנטר על הכוונת של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב ג'ייק כהן, ג'וני אובריאנט. מגד גוזני
עשו מספיק כדי להרוויח את מקומם? כהן ואובריאנט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully