וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נס ציונה ניצחה את הפועל אילת 84:95 ואיזנה את רבע הגמר ל-1:1

הקבוצה של דרוקר סגרה פעמיים פיגור דו-ספרתי, אבל הכתומים היו עדיפים בהרבה במאני טיים. גארי בראון הצטיין עם 27 נקודות, משחק 3: ביום שישי בצהריים

ONE

רבע גמר הפלייאוף בליגת העל נמשך הערב (שלישי) עם משחק מספר 2 בסדרה בין עירוני נס ציונה והפועל אילת, ובסיומו הצליחו הכתומים לאזן ל-1:1 בזכות ניצחון 84:95 בלב המושבה. המשחק השלישי ייערך ביום שישי בצהריים באילת.

זה לא היה פשוט, כשפעמיים הצליחה הקבוצה של נדב זילברשטיין לברוח ליתרון דו-ספרתי ופעמיים הצליחה גם לאבד אותו, אולם בסופו של דבר ידעה לגלות קור רוח ולסגור עניין, בעיקר בזכות יכולת מצוינת של גארי בראון (27 נקודות) והתקפה מבולבלת של היריבה, שסיפקה יותר איבודים (20) מאסיסטים (17).

קלעו לעירוני נס ציונה: גארי בראון 27 (5 מ-8 ל-3), דקוואן קוק 18, גולן גוט 16, טאליב זאנה 13 ו-12 ריבאונדים, כריס דואו 11, טל דן 6, אלישי כדיר 4. צוף בן משה שותף (7 דקות) ולא קלע.

קלעו להפועל אילת: סולימאן בריימו 26, 7 ריבאונדים ו-5 איבודים, רפי מנקו 14, אלייז'ה בריאנט 14, יהונתן שולדבראנד 9, ג'יי פי טוקוטו 9 ו-9 ריבאונדים, אבי בן שימול 5 (1 מ-7 מהשדה), עידן זלמנסון 4, פרדריק בורדיון 3. דייויד כהן שותף (2 דקות) ולא קלע.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב עוקבת אחר ההתפתחויות בגזרת נמניה נדוביץ'
הפועל ירושלים: כריס ג'ונסון וג'ייקובן בראון ישובו לסגל מול הפועל באר שבע
דריל מונרו כועס על אוהדי חולון: "אסור לירוק על שחקנים, פשוט מגעיל"

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין עם מאמן הפועל אילת שרון דרוקר. קובי אליהו
נתראה במשחק 3. זילברשטיין ודרוקר/קובי אליהו
שחקן עירוני נס ציונה טאליב זאנה. קובי אליהו
הוא וחבריו הבטיחו עוד משחק בית. זאנה/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

עירוני נס ציונה פתחה עם גארי בראון, כריס דואו, גולן גוט, טל דן וטאליב זאנה, בעוד אילת העלתה את אבי בן שימול, פרדריק בורדיון, ג'יי פי טוקוטו, אלייז'ה בריאנט ועידן זלמנסון. גוט להט, צלף שמונה נקודות בארבע דקות והטיס את המארחת ל-3:13. המגמה הזו נמשכה, בראון הצטרף לחגיגה והרבע הראשון הסתיים ב-12:29 גדול לנס ציונה.

רבע 2:

הקאמבק היה מהיר. סולימאן בריימו שעלה מהספסל החזיר את האילתים לעניינים, אלייז'ה בריאנט הצטרף ורפי מנקו תרם שלשה שהשלימה ריצת 3:20 תוך חמש דקות (!), שהשוותה ל-32:32. בראון קטע את המומנטום של האורחת, ובמחצית הוליכו הכתומים 40:45.

רבע 3:

בראון וזאנה החזירו את המארחת ל-47:57, הראשון המשיך לעשות ככל העולה על רוחו וקבע 53:64. עידן זלמנסון ביצע עבירה בלתי ספורטיבית, ועם העליה לרבע המכריע הראה לוח התוצאות על 59:73 לנס ציונה.

רבע 4:

שוב קאמבק אילתי, והפעם בזכות ריצת 0:15 תוך שלוש דקות וחצי, שהפכה ל-73:74. בראון קבע 80:86, שתי דקות לסיום, גוט הוסיף שלשה שהקפיצה את האולם ואת ההפרש ל-81:89, ומשם אילת לא חזרה. זה נגמר ב-84:95 לנס ציונה.

שחקן עירוני נס ציונה גארי בראון מול שחקן הפועל אילת אבי בן שימול. קובי אליהו
בלתי עציר. בראון מול בן שימול/קובי אליהו
שחקני עירוני נס ציונה. קובי אליהו
שמרו על קור רוח במאני טיים. שחקני נס ציונה/קובי אליהו
שחקן עירוני נס ציונה גולן גוט מול שחקן הפועל אילת אבי בן שימול. קובי אליהו
פתח נהדר. גוט מול בן שימול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully