וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל מונרו כועס על אוהדי חולון: "אסור לירוק על שחקנים, פשוט מגעיל"

28.5.2019 / 7:40

סנטר ראשון לציון טוען שהותקף ע"י אוהדים אחרי הניצחון: "המנהלת חייבת להתערב". לונג סובל מנקע ובספק למשחק 3, מחמאות לטישמן

ONE

בווידאו: תקציר המשחק

מכבי ראשון לציון עשתה אמש (שני) צעד משמעותי לקראת עלייה לפיינל פור. הקבוצה של גיא גודס גברה על הפועל חולון 85:95 בתום הארכה, אחרי שפיגרה ב-16 הפרש במחצית. אדם אריאל קבר שלשה גדולה 10 שניות לתום 40 הדקות וכפה הארכה, שם אזל הכוח לסגולים.

חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות עבור הכתומים, כשמעל כולם היה זה קמרון לונג שסיים עם 27 נקודות ומדד יעילות של 36, אלא שסמוך לסיום המשחק חש לונג בכאבים בכף הרגל שלו והתברר כי הוא סובל מנקע חמור. בראשון לציון יעשו מאמצים כדי להכשיר את לונג לקראת המשחק השלישי בסדרה, שייערך ביום חמישי בחולון. מי שעוד סחט מחמאות היה נמרוד טישמן, שממשיך בכושרו המרשים, כשקלע 15 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

בסיום המשחק העלה שחקן הפנים של הכתומים דריל מונרו, שהתעמת עם אחד מאוהדי חולון גם במשחק הראשון בסדרה, ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בטענות קשות לעבר הקהל של הסגולים. "לאוהדים אסור לירוק על שחקנים מבלי שיהיו לזה השלכות. זה פשוט מגעיל. מנהלת הליגה חייבת לעשות משהו לגבי הדבר הזה. אין שום דבר רע עם אוהדים בעלי תשוקה למשחק, אבל אוהדים שמתנהגים ככה הלכו רחוק בהרבה מכפי שמותר להם".

עוד בנושא

מכבי ראשון לציון ניצחה 85:95 את הפועל חולון ועלתה ל-0:2 בסדרה
זוסמן מסביר את המפנה החיובי, ספרופולוס מודה: "לא מרוצה מפארגו"
מכבי תל אביב מנסה לסגור את עסקת נייט וולטרס מול ז'לגיריס קובנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully