וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון זועמים: טי ג'יי קליין הפצוע משתתף במחנה אימון בארה"ב

27.5.2019 / 12:43

בקבוצה הופתעו מתמונות שהעלה הפורוורד לאינסטגרם, ובהן מצבו נראה טוב משחשבו: "נגיד שהוא עדיין בשיקום, לא הגיוני שיעשה אותו בישראל?"

ONE

בווידאו: תקציר המשחק הראשון בין חולון לראשון לציון בפלייאוף

הפועל חולון תתייצב הערב (שני, 19:00) למשחק הגורלי ביותר שלה העונה, בניסיון לקחת בחזרה ממכבי ראשון לציון את יתרון הביתיות בסדרת רבע הגמר. במועדון מודעים היטב להשלכות של הפסד, שיציב אותם בפיגור 2:0 ועם סיכויים קלושים להעפיל לפיינל פור.

הבעיה המרכזית של המאמן דן שמיר נוגעת לסגל השחקנים שיעמוד לרשותו. קורי וולדן, שנחבל באגן בהפסד הביתי לראשון לציון ביום שישי, ינסה לשחק על אף שערך אימון חלקי בלבד; ושון ג'ונס, שנפצע בצלעותיו, צפוי להצטרף לרשימת הנעדרים הממושכת, הכוללת כבר את גיא פניני, טי ג'יי קליין, קאליף וואייט וסקוטי הופסון שלא ישובו לשחק העונה.

אבל בזמן שהקבוצה כורעת תחת מכת הפציעות חסרת התקדים, אנשיה הופתעו לגלות היום כי קליין נראה טוב משניתן היה לחשוב. הפורוורד המתאזרח, שהושבת כבר לפני חודשיים וחצי בגלל פציעה בגבו ויצא לסדרת טיפולים בארצות הברית, העלה תמונות לאינסטגרם ממחנה אימון שבו הוא משתתף לקראת חזרתו למגרשים.

בחולון זעמו לנוכח הצילומים, וביקרו קשות את התנהלותו של השחקן. "נגיד שהוא עדיין בשיקום", אמר גורם במועדון, "אם ככה הוא מתאמן שם, לא הגיוני שיעשה את זה בישראל וינסה לחזור לפלייאוף?".

עוד בנושא

19:00, 5 לייב: הפועל חולון תחזיר את הביתיות מול מכבי ראשון לציון?
במכבי תל אביב מסבירים: "ספרופולוס הלביש את פארגו כלקח מדרבי החוץ הקודם"
פלייאוף ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 75:99 את הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully