וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון במשחקי המבחן: המסע הביזארי של מכבי הרצליה יימשך גם מול הפועל עכו?

אחרי שקמה מהקרשים עם ארבעה שערים בתוספת הזמן ושתי עליות בדו-קרב פנדלים, נציגת ליגה א' רוצה לשחזר את תקדים טבריה ולהדיח את המדורגת 14 מהליגה הלאומית, שמצדה מקווה להימנע מירידה שנייה ברציפות ותארח את המשחק הראשון (20:15, ספורט 5 לייב)

צילום: לירון מולדובן, עריכה: טל רזניק

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מכבי הרצליה על בקה אל גרבייה

מי תהיה הקבוצה ה-16 בליגה הלאומית בעונת 2019/20? התשובה לשאלה הזו נמצאת בידי מכבי הרצליה והפועל עכו, שנפגשות מחר (ראשון, 20:15, ספורט 5 לייב) למשחק הראשון מבין שניים במבחנים. מכבי הרצליה צלחה את מסלול הפלייאוף המפרך למרות שסיימה רק במקום החמישי בליגה א' דרום אחרי הירידה מהלאומית, בעוד עכו סבלה אחרי הירידה מליגת העל ובמחזור האחרון של העונה נסוגה מהמקום ה-11 למקום ה-14 ונאלצת כעת להיאבק על חייה. קבוצת הלאומית תארח את המשחק הראשון שהועבר מיום שישי בגלל החום הכבד, כשהגומלין יהיה ביום רביעי בהרצליה.

עוד בנושא:
זיו אריה מונה למאמנה החדש של הפועל קטמון
הפועל נצרת עילית תבקש לחקור את התנהלותו של יגאל אנטבי במשחק נגד כפר סבא
עופר טסלפפה לא ימשיך לאמן את נס ציונה: "אם חדרה שרדה, גם הסקציה יכולה"

שחקן מכבי הרצליה יוסי שבחון חוגג. לירון מולדובן
יש כוח להפתעה נוספת? יוסי שבחון והחברים/לירון מולדובן

המסע של מכבי הרצליה היה לא פחות מביזארי. צחי טיאר אימן בתחילת העונה, אבל התפטר בנובמבר (דווקא אחרי 0:3 על שמשון כפר קאסם) בטענה להתערבויות מצד הבעלים אריאל שיימן. במקומו הגיע עידן בראון שסיים את הסיבוב הראשון במרחק שבע נקודות מהכרטיס לפלייאוף, ובמחזור ה-18 היה רק במקום ה-10 ובפיגור תשע נקודות ממכבי יבנה שדורגה חמישית. סיפור הפלייאוף יכול היה להיגמר מבחינת הרצליה במחזור ה-27, אבל ברק לביא חילץ 2:2 מול מחנה יהודה בדקה ה-90. שבוע לאחר מכן, הקבוצה פיגרה 2:1 בבית מול ירמיהו חולון, אבל שוב הקפטן לביא השווה בדקה ה-93 ונור ביסאן השלים מהפך בדקה ה-95. כך הגיעה הרצליה לקרב ישיר ביבנה במחזור ה-29, ניצחה 0:1 ב-10 שחקנים והשתלטה על המקום החמישי, עליו שמרה למרות הפסד ביתי במחזור האחרון למכבי קביליו יפו ורק בזכות הפרש שערים טוב יותר מזה של היפואים.

לפלייאוף הגיעה ללא יתרון ביתיות ומולה ניצבה הכח עמידר רמת גן שהייתה קרובה לעלייה אוטומטית וסיימה במקום השני, אבל שוב קרה נס בתוספת הזמן. דור מוסקוביץ' השווה ל-2:2 בדקה ה-91, השלים שלושער בהארכה שהסתיימה ב-4:4 מטורף, וגם החמצת פנדל שלו בדו-קרב לא מנעה מהרצליה לחגוג עם 2:4. לאחר מכן, בגמר הדרומי מול מכבי שעריים שאירחה בראשון לציון, גיל חדד השווה ל-1:1 בדקה ה-115 וסידר עוד דרמה מהנקודה הלבנה. בר מנקר עצר שתי בעיטות, גם הקורה עזרה והרצליה העפילה לגמר המחוזות, בו ניצחה 0:2 ב-10 שחקנים את בקה אל גרבייה שהייתה הפייבוריטית הברורה להגיע למשחקי המבחן.

עכשיו, ללא דור הלוי המורחק, צריכה הרצליה לעבור את המשוכה האחרונה, בתקווה להיות הקבוצה השנייה מליגה א' (אחרי עירוני טבריה ב-2014 מול הפועל קטמון) שמצליחה להדיח יריבה מהלאומית במבחנים. הפועל עכו ניצחה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה וגם בשני המפגשים האחרונים עם הרצליה בלאומית (3:4 בחוץ ו-0:2 בבית בעונת 2016/17) והיא תנסה להימנע מירידה שנייה ברציפות - דבר שלא קרה מאז מכבי אחי נצרת ב-2005.

עוד באותו נושא

סקציה והעיר הגדולה: עלייתה של סקציה נס ציונה לליגת העל אחרי 51 שנה

לכתבה המלאה
אליאור סיידר שחקן הפועל עכו מעל איתמר ישראלי שוער הפועל כפר סבא. קובי אליהו
קטמון היא קבוצת הלאומית היחידה שכשלה במבחנים עד כה, עכו תצליח להימנע? אליאור סיידר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully