וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלפפה לא ימשיך בנס ציונה: "אם חדרה שרדה, גם נס ציונה יכולה"

למאמן הסקציה אין תעודת פרו, אבל הוא אופטימי בנוגע לעתיד הקבוצה: "היא תרוץ קדימה". מאמן הפועל כפר סבא, אופיר חיים, חגג את העלייה לליגת העל: "הרבה לב ניצח את המשחק הזה"

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים עלייה לליגת העל. קובי אליהו
טירוף ברמת גן. שחקני סקציה נס ציונה חוגגים עלייה לליגת העל/קובי אליהו

וואו, וואו, וואו, איזו דרמה! הליגה הלאומית ננעלה הערב (שני) עם דרמה בלתי נשכחת בפלייאוף העליון שבסיומה סקציה נס ציונה והפועל כפר סבא עלו לליגת העל. הכתומים הסתפקו ב-1:1 מול הפועל רמת גן בעוד שכפר סבא עלתה בזכות שער בדקה ה-97 וניצחון 2:3 בעפולה. המאוכזבת הגדולה: הפועל נצרת עילית שניצחה 0:1 דרמטי את בית"ר תל אביב רמלה ונותרה בלאומית בגלל השער המאוחר של כפר סבא.

מאמן סקציה נס ציונה, עופר טסלפפה, הודיע שכנראה לא ימשיך עם הקבוצה לליגת העל, משום שאין לו תעודת פרו. טסלפפה אמר בסיום: "כרגע אין לי תעודת פרו, אני צריך ללמוד ולסיים את הקורס. אני אוהב את נס ציונה, יש לה אתגר מאוד גדול בעונה הבאה. היא צריכה מאמן רציני שיוביל אותה". על התחושות: "זה מדהים. זאת לא עלייה רגילה. אנחנו קבוצה ששמה לעצמה למטרה לשרוד, ועם הזמן הגדילה את המטרה. אין מאושר ממני".

על עתידו והסוד של נס ציונה: "לא דיברתי עם קבוצות אחרות עדיין. מה שצריך לקרות יקרה. מה היה הסוד שלנו העונה? המשכיות. יש פה תנאים מצוינים, הנהלה טובה מאוד, ושחקנים טובים מאוד שעלו איתנו מליגה א'. רצינו לשחק כדורגל התקפי וידענו שזה גם יוביל אותנו. בחצי הראשון היום כעסתי על השחקנים, אבל הסיום המשחק הייתי מרוצה". לשאלה האם יש לנס ציונה סיכוי לשרוד בליגת העל אמר: "בוודאי. אם הפועל חדרה נשארה, אז למה שנס ציונה לא תישאר? עם תמיכה של ראש העיר הקבוצה הזאת תרוץ קדימה".

ניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת צוות 3 המשמש כספונסר של נס ציונה, הכריז כי הוא גאה בקבוצה וימשיך את תמיכתו הכספית בה גם בעונה הבאה.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. לילך וייס רוזנברג
דרמה אדירה. הפועל כפר סבא חוגגת/לילך וייס רוזנברג

מאמן הפועל כפר סבא, אופיר חיים: "זה סיכום של כל העונה. הרבה לב ניצח את המשחק. בנו פה קבוצה מצוינת. יגאל אנטבי זה כמו אח שלי, מקצוען-על, זה שבכלל התעסקו בשטויות האלה זו תעודת עניות לכדורגל הישראלי. נתנו לנו שני גולים, היינו בהלם, לא ידענו איך לצאת מזה, אבל עשינו את זה במחצית השנייה".

עומר פדידה אמר בסיום: "לא יודע מה להגיד. שמתי את הרגל, לא האמנתי, אני עדיין לא מאמין. כשנכנסו לחדר ההלבשה אמרנו שננצח את המשחק ולא נקבל מתנות מאף אחד. עפולה שיחקו כמו גברים, אבל האמנו עד הדקה ה-97. מגיל שש אני משחק במועדון הזה, אני שמח אם נכנסתי להיסטוריה של המועדון".

ג'ניה ברקמן: "ברגע שאופיר חיים הגיע לקבוצה הזאת, הוא נתן לנו את האמונה. בפלייאוף היינו קבוצה אחרת, הקבוצה הכי טובה בפלייאוף, וזה הגיע לנו. הלכנו על כל הקופה, האמנו, אלוהים גדול. אני שמח שהגשמתי את החלום שלי".

עוד באותו נושא

לאומית: הפועל כפר סבא עלתה לליגת העל בדקה ה-97, גם נס ציונה עלתה

לכתבה המלאה
אנשי הפועל כפר סבא חוגגים. לילך וייס רוזנברג
אנשי הפועל כפר סבא חוגגים עם אופיר חיים/לילך וייס רוזנברג

הכדורגל הישראלי מברך את העולות החדשות לליגת העל

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, משה זוארץ: "ברכות לסקציה נס ציונה ולהפועל כפר סבא על ההעפלה לליגת העל בסיום מותחן מורט עצבים. זהו הישג שכולו נחישות והתמדה במאבק שנמשך עד לרגע האחרון. אחרי החגיגות והשמחה הגדולה חשוב להשכיל לבנות קבוצות ראויות כדי להמשיך גם בליגת העל את סיפור הסינדרלה הקסום של שני המועדונים".

יו"ר מנהלת הליגה, ארז כלפון: "פעם נוספת חזינו בהתפעלות בדרמה שהסתיימה רק עם שריקת הסיום, בליגה שהשנה הפכה לישראלית יותר ופתוחה יותר לקהלים של משפחות, שהגיעו להנות מכדורגל של שחקנים ישראלים וצעירים. אני בטוח כי הרמה והעניין המוצגות במשחקי הליגה הלאומית, לצד הרפורמה שהנהגנו, תמשיך לספק לאוהדים ולצופים כדורגל ישראלי במיטבו.כל המשחקים גם בליגה הלאומית וגם בליגת ג'פניקה הוכיחו כי הקבוצות משחקות עד הדקה האחרונה, בספורטיביות ובהגינות. אני גאה בקבוצות ובשחקנים על התצוגה הספורטיבית הזאת. ברכות לעולות המצטרפות לעונת המשחקים הבאה בליגת העל. אני מאחל להן הצלחה רבה בליגת העל".

שחקני הפועל נצרת עילית מאוכזבים. דני מרון
הפועל נצרת עילית מאוכזבת/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully