וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביסט שנוצר במעבדה: האליפות של דן גלזר

מדבר כמו ייני, משחק כמו אלברמן, הפייר-פליי נתן את הצ'אנס, הרעב התאים בול לשיטה של איביץ', היכולת הבריגה אותו להרכב. אין לדעת איפה תהיה מכבי תל אביב בעוד כמה שנים, אבל די ברור מי יהיה הקפטן שלה. פרויקט "האליפות של", והפעם: הפריצה של האריה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד, תרגום: שירן טוהר חלפון

בווידאו: ז'איר אמאדור בראיון מיוחד

אליפות מספר: 1

העונה: 1 גול, מקום 1 בליגה בתיקולים

הסיפור שמאחורי הסיפור: הם הוזמנו להשתתף באיזה פרויקט של אדידס ושרן ייני לקח את דן גלזר לשיחה. "תהיה מוכן", הקפטן הנוכחי אמר לקפטן העתידי של הצהובים. "להיות שחקן של מכבי זה לא כמו באף קבוצה אחרת. זה משהו מיוחד. כל אימון אתה צריך להוכיח מחדש, יסתכלו על המשחק האחרון שלך, בוחנים כל פעולה". "לקחתי את השיחה הזו ללב", סיפר לי גלזר, "ועד עכשיו אני חושב עליה. עד עכשיו אני חושב ומרגיש שבוחנים אותי בכל פעולה".

ובכן, אחרי עונה ראשונה בבוגרים של הבית, אליפות בהפרש של עשרות נקודות והשתלטות שלו על הג'וב במרכז השדה, אפשר להכריז: עברת את המבחן.

המדור הזמני "האליפות של", סדרת טורים על גיבורי הצלחת של מכבי תל אביב, ממשיך. והפעם:
האליפות של גלזר.


עוד בפרויקט:

האליפות של ייני
האליפות של עטר
האליפות של שכטר
האליפות של מיכה

דן גלזר מכבי תל אביב, גבי קניקובסקי מכבי נתניה. דני מרון
בסוף העונה שעברה גלזר ידע: אני ראוי לשחק במכבי תל אביב/דני מרון

בשלושה מחנות אימון רצופים של מכבי תל אביב דן גלזר היה כן עם עצמו והבין - אני עדיין לא מוכן. באמצע העונה הראשונה יצא להשאלה בבית"ר תל אביב. גם בשנייה. בתום המחנה השלישי מתוך השלושה ג'ורדי קרויף היה כבר המאמן והוא אמר לקשר הצעיר: "אתה יכול להישאר הפעם, זו הבחירה שלך, אבל לא בטוח שתשחק הרבה".

"שרן היה אז קשר", נזכר גלזר, "היו גם פרץ, בטוקיו ורצו להביא עוד קשר זר. הבנתי שעדיף לי לצאת ולשחק במכבי נתניה. אני חושב שההחלטה הזו היתה הטובה".

טובה זה אנדרסטייטמנט. גלזר היה נהדר בשרון וכשבקיץ כולם בכו על אבדן ערן לוי ודיא סבע, אנשי המקצוע בנתניה דאגו להזכיר: יש יהלום שלישי שאיבדנו, והוא לא פחות חשוב. ואכן הם צדקו.

גלזר לא היה השאלת 'שגר ושכח' - הצהובים ידעו שישוב, לפחות לניסיון אמיתי אחד. הם עקבו אחריו בעונה האחרונה והוא הרגיש את זה. בסוף העונה גלזר כבר ידע: "אני ראוי לשחק במכבי תל אביב". קרויף הצהיר בסיום עונתו האחרונה 'גלזר האריה (זה גם שמו האמצעי) - מקומו כאן', ואכן, בתחילת עונה זו נאמר לדן במועדון:

השנה אתה נשאר, מר גלזר, הפעם אתה לא הולך לשום מקום.

עוד באותו נושא

הרבה יותר מאופי: האליפות של שרן ייני

לכתבה המלאה
דן גלזר שחקן מכבי תל אביב מול בן אז'ובל שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
תוצר מקומי שקיבל הזדמנות גם בגלל הגבלת הפייר פלייר. דן גלזר/אדריאן הרבשטיין

ההתפוצצות של מכבי תל אביב העונה היא שילוב של הרבה דברים ואחד המרכיבים החזקים בקדרה הוא הפייר-פליי, הבעיה של הצהובים עם הפיננסים. גולדהאר הצהיר על הצערה, לא נעשו רכישות יוקרתיות, הוחלט לחזור לבסיס. והחבר'ה נתנו עבודה, מהבלימות של פיבן לדהירות של יונתן כהן, והבסיס של הבסיס היה הבלונדי במרכז. "אין ספק שהפייר-פליי עזר לנו", הוא אומר, "זה מה שאפשר לנו את הכניסה לסגל של מכבי. אבל בלי קשר לפייר-ליי, הוכחנו בכל רגע שאנחנו שחקנים לגיטימיים ושמגיע לנו".

ועם כל הכבוד לפינישרים ולמחלקים, מכבי תל אביב נראתה העונה כמו הקישור החזק והדוברמני שלה. הרעב של מחזור הפייר-פליי התאים באופן מצוין לסיסטמה של הסרבי. שיאני הדקות בעמדה היו פרץ וגלזר, והשילוב הרס לכל כך הרבה קבוצות כל כך הרבה משחקים. וגלזר מלך מכבי בתיקולים בחצי של היריבה - הלחם והחמאה של איביץ' - וגלזר תיקל הכי הרבה פעמים, יותר מכל שחקני הליגה כולה.

איביץ' יצר העונה מכבי אחרת, סוג אחר של אלופה, אבל גלזר הוא מכבי כמו שכתוב בלוגו. שייק בצבעי וטעמי המועדון: אל המיקסר הכניסו שיחת מוטיבציה של ייני, הוסיפו את השם המכובד והמסורתי מהעבר, ומי הוא חלם להיות שיהיה גדול? גל אלברמן. כשהבוגרים היו מגיעים להתאמן במגרש של הנוער בתקופות שזרוע גלזר היה מגיע לפני האימון, להסתכל, ללמוד. הוא ניסה לחקות את תנועות הגוף וההתנהלות של מספר 6 הקודם. "זה עזר לי מאוד", הודה.

מדבר כמו ייני, משחק כמו אלברמן, לא כובש כמו גלזר ההוא אבל היי, כן סיים את העונה עם גול. הוא היה קפטן מנערים ג', הוא החזיק את הסרט בקמפיין הצ'מפיונס של הנוער. אין לדעת איפה מכבי תהיה בעוד כמה שנים, אבל יש לדעת מי יהיה הקפטן שלה. דן גלזר, מכביסט שרקחו במעבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully