וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רביב לימונד צפוי להישאר גם בעונה הבאה

24.5.2019 / 11:18

הרכז (34, 1.91) שסוגר את עונתו השישית במועדון מחזיק בהבנות לחוזה חדש, אחרי שהסכים להפחית חלק משכרו במהלך העונה הנוכחית

ONE

בעוד הפועל תל אביב נמצאת בעיצומה של סדרת רבע גמר הפלייאוף נגד מכבי תל אביב, ובפיגור 1:0 אחרי ההפסד אמש (חמישי) ביד אליהו, חלק מסגל הקבוצה משחק בימים אלה כדי להוכיח שהוא ראוי להישאר, או לחילופין להוכיח שמקומו בקבוצה אפילו איכותית יותר.

לוואלה! ספורט נודע כי מי שלא יצטרך לעשות זאת הוא הקפטן רביב לימונד, שאמנם מסיים את חוזהו בקיץ, אך בינו לבין הנהלת הקבוצה קיימות הבנות בעל פה על חוזה לעונה הבאה. במהלך העונה הנוכחית נפגשו ראשי המועדון עם הרכז, שמחזיק בחוזה גבוה עוד מקיץ 2016, ובתמורה להפחתה מסוימת בגובה שכרו, קיבל הבטחה לחוזה לעונה הבאה. ראשי הפועל תל אביב אישרו כי לימונד ימשיך בעונה הבאה, גם אם הצדדים עדיין לא חתמו על חוזה, דבר שאמור לקרות לאחר סיום העונה.

לימונד, 1.91, שיחגוג 35 במהלך הפגרה, מסיים העונה את עונתו השישית במדים האדומים. הוא מדורג במקום ה-33 בין קלעי כל הזמנים, והשני בין השחקנים הפעילים, עם 4,168 נקודות, כשאם ימשיך בקצב צבירת הנקודות שלו בשנים הקרובות, הוא עשוי להכנס ל-20 הקלעים הגדולים של ישראל. בנוסף, מדורג הרכז במקום השמיני בין קלעי כל הזמנים של הפועל תל אביב. בעונה הנוכחית רשם הגארד הוותיק 11.4 נקודות, 5.5 אסיסטים, אחד הממוצעים הטובים בקריירה שלו, ו-2.8 ריבאונדים.

עוד בנושא:

ספרופולוס הזהיר מחגיגות, הפועל תל אביב מאמינה: "שלא יתכוננו לסדרה קצרה"
פלייאוף ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 67:89 את הפועל תל אביב
יאניס ספרופולוס: "לקיין הייתה מוטיבציה גדולה יותר אחרי הדרבי הקודם"

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
לא הולך לשום מקום. לימונד/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully